FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Badel 1862 smanjio gubitak

ZAGREB, 31. listopada 2012. (Hina) - Badel 1862 je u prvih devet mjeseci ove godine poslovao s gubitkom od 12,9 milijuna kuna, što je smanjenje gubitka u odnosu na isto razdoblje lani kada je iznosio 45,7 milijuna kuna, podaci su iz financijskog izvješća tvrtke objavljenog na Zagrebačkoj burzi.

Rezultat poslovanja za prvih devet mjeseci je 2,5 puta bolji nego u istom razdoblju lani, odnosno za 32,8 milijuna kuna, što je najvećim dijelom rezultat izuzetno uspješne turističke sezone, ali i kvalitetnije razrade prodajne strategije, navodi poslovodstvo tvrtke u objašnjenima izvješća.

Izdvajaju i podatak o rezultatima poslovanja u trećem tromjesečju ove godine u kojem je Badel nakon dužeg vremenskog razdoblja ostvario pozitivan rezultat poslovanja u jednom tromjesečju, odnosno dobit u iznosu od 1,08 milijuna kuna.

Ukupni prihodi Badela u prvih devet mjeseci iznosili su 264,5 milijuna kuna i veći su 1,89 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Glavninu prihoda čine prihodi od prodaje koji iznose 250,16 milijuna kuna i veći su 2,1 posto.

U tvrtki navode i kako je izvoz u devet mjeseci prema istom razdoblju prošle godine rastao 10 posto, pri čemu se najveći porast bilježi u asortimanu vina, za 39 posto, što je najvećim dijelom rezultat otvaranja novog tržišta u Kini kroz joint venture kompaniju s kineskim partnerom.

Badel je u prvih devet mjeseci smanjio ukupne rashode za 9,1 posto, na 277,46 milijuna kuna.

Financijski rashodi su manji za 46,28 posto, odnosno za 26,1 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje 2011., što je rezultat nastavka provođenja financijskog restrukturiranja putem reprogramiranja kreditnih obveza kod dvije poslovne banke s najvećim udjelom u ukupnim kreditnim obvezama društva te redovnih podmirenja obveza prema poreznoj i carinskoj upravi, što znači i manje zatezne kamate, navode iz Badela.

Provedbom pojačane rabatne politike, dodatnim akcijskim popustima, Badel je uspio zadržati pa čak i povećati svoj tržišni udio što se vidi i na rezultatu poslovanja za treće tromjesečje.

Prihodi od prodaje u trećem tromjesečju iznose 103,5 milijuna kuna i za 9,7 milijuna kuna, odnosno za 9,39 posto su veći nego u istom razdoblju prošle godine.

U tvrtki ističu kako je Badel u smislu tržišnog pozicioniranja tijekom trećeg tromjesečja otvorio nove tržišne segmente i ostvario intenzivniju komunikaciju prema svim kupcima, pri čemu je posebna pozornost stavljena na HORECA kanal distribucije, ali i na povećanje izvoznih kapaciteta kroz otvaranje joint venture kompanije u Kini.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙