Rezultat poslovanja za prvih devet mjeseci je 2,5 puta bolji nego u istom razdoblju lani, odnosno za 32,8 milijuna kuna, što je najvećim dijelom rezultat izuzetno uspješne turističke sezone, ali i kvalitetnije razrade prodajne strategije, navodi poslovodstvo tvrtke u objašnjenima izvješća.
Izdvajaju i podatak o rezultatima poslovanja u trećem tromjesečju ove godine u kojem je Badel nakon dužeg vremenskog razdoblja ostvario pozitivan rezultat poslovanja u jednom tromjesečju, odnosno dobit u iznosu od 1,08 milijuna kuna.
Ukupni prihodi Badela u prvih devet mjeseci iznosili su 264,5 milijuna kuna i veći su 1,89 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Glavninu prihoda čine prihodi od prodaje koji iznose 250,16 milijuna kuna i veći su 2,1 posto.
U tvrtki navode i kako je izvoz u devet mjeseci prema istom razdoblju prošle godine rastao 10 posto, pri čemu se najveći porast bilježi u asortimanu vina, za 39 posto, što je najvećim dijelom rezultat otvaranja novog tržišta u Kini kroz joint venture kompaniju s kineskim partnerom.
Badel je u prvih devet mjeseci smanjio ukupne rashode za 9,1 posto, na 277,46 milijuna kuna.
Financijski rashodi su manji za 46,28 posto, odnosno za 26,1 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje 2011., što je rezultat nastavka provođenja financijskog restrukturiranja putem reprogramiranja kreditnih obveza kod dvije poslovne banke s najvećim udjelom u ukupnim kreditnim obvezama društva te redovnih podmirenja obveza prema poreznoj i carinskoj upravi, što znači i manje zatezne kamate, navode iz Badela.
Provedbom pojačane rabatne politike, dodatnim akcijskim popustima, Badel je uspio zadržati pa čak i povećati svoj tržišni udio što se vidi i na rezultatu poslovanja za treće tromjesečje.
Prihodi od prodaje u trećem tromjesečju iznose 103,5 milijuna kuna i za 9,7 milijuna kuna, odnosno za 9,39 posto su veći nego u istom razdoblju prošle godine.
U tvrtki ističu kako je Badel u smislu tržišnog pozicioniranja tijekom trećeg tromjesečja otvorio nove tržišne segmente i ostvario intenzivniju komunikaciju prema svim kupcima, pri čemu je posebna pozornost stavljena na HORECA kanal distribucije, ali i na povećanje izvoznih kapaciteta kroz otvaranje joint venture kompanije u Kini.