Time je, kako se navodi, Upravno vijeće prihvatilo mišljenje stručnih povjerenstava koja su razmatrala ukupno 23 ponude što su ih dostavila tri hrvatska brodara.
Četiri linije dobio je nacionalni brodar Jadrolinija - Valbiska-Merag, Brestova-Porozina, Prizna-Žigljen i Split-Supetar.
Koncesiju za liniju Jablanac-Mišnjak dobila je Rapska plovidba d.d.
Svih tih pet linija je dohodovno, što znači da će brodari plaćati koncesijsku naknadu za njihovo održavanje. Tako će Jadrolinija plaćati godišnju naknadu u visini dva posto ukupno ostvarenoga prihoda na linijama za koje su dobile koncesiju, dok će Rapska plovidba d.d. plaćati naknadu od 2,27 do 2,42 posto, ovisno o godini.
Pod koncesijskim uvjetima plovidba će se odvijati počev od 1. siječnja 2013. godine.
Sukladno amandmanima na Direktivu Europske unije 3577/92, ugovori potpisani temeljem ovoga natječaja vrijedit će do 31. prosinca 2016. godine, a nakon toga će, u novom natječaju, ravnopravno moći sudjelovati svi zainteresirani brodari iz Europske unije, navodi se u priopćenju.
Za 19 linija za koje je natječaj poništen s obzirom da prispjele ponude nisu udovoljavale zahtjevima očekuje se da će biti raspisan novi natječaj, a do koncesioniranja tih linija sve na njihovom održavanju ostaje kao do sada.
Natječaj za davanje koncesija za 24 trajektne linije bio je objavljen početkom studenoga prošle godine, a rok za predaju ponuda bio je kraj travnja.
Kako je objavljeno početkom svibnja ove godine, na natječaj su se za 23 linije javila tri brodara, a uz Jadroliniju i Rapsku plovidbu, za tri se linije bila natjecala i splitska Linijska nacionalna plovidba.