Po iznijetim podacima, prihod od prodaje te kartice u prvih je pet mjeseci iznosio nešto više od 1,1 milijun kuna, što je također gotovo sto posto više nego u istom razdoblju lani.
Ovo je treća sezona u kojoj turisti mogu kupiti turističku karticu, a rezultati pokazuju da je ovaj proizvod dobro prihvaćen i pokazao je uspješnu suradnju grada i privatnog sektora, istaknuo je Vlahušić.
Kako je rekao, najveći broj posjetitelja u Umjetničku galeriju Dubrovnik i male muzeje dolazi upravo preko Dubrovnik Carda.
Na konferenciji za novinare predstavljena je i nova brošura Dubrovačke kartice tiskana u 18.000 primjeraka.
Dubrovačka kartica zajednički je projekt grada i dubrovačke turističke zajednice, a ovisno o dužini boravka u Dubrovniku može se kupiti jednodnevna, trodnevna ili sedmodnevna kartica.
Dubrovnik Card jedinstvena je ulaznica u osam kulturno-povijesnih znamenitosti, top atrakcija grada Dubrovnika, njenom kupnjom dobiva se i autobusna kartica, koja vrijedi za vožnje na području grada, brošura, a omogućuje i popuste u posebno označenim restoranima, trgovinama, suvenirnicama, zlatarnama, turističkim agencijama, partnerima projekta.