U poslovnoj godini do 31. ožujka Lenovo je ostvarilo dobit u visini 473 milijuna dolara, u usporedbi s 273 milijuna dolara ostvarenih u prethodnoj poslovnoj godini.
Isporuke osobnih računala u zemlje širom svijeta porasle su 35 posto.
Poduzeće se ipak sučeljava s izazovima jer se potrošači prebacuju sa stolnih na prijenosna računala, te na uređaje poput pametnih telefona i tablet računala.
Problem je u prošloj godini bila i nestašica tvrdih diskova zbog poplava na Tajlandu.
Kinesko je poduzeće prošle godine preteklo američki Dell i pozicioniralo se na drugom mjestu svjetske ljestvice po broju prodanih računala, odmah iza Hewlett Packarda.
"Usprkos nastavljenim izazovima po potražnju za računalima širom svijeta mi smo u Lenovu i dalje optimisti i očekujemo nastavak trenda rasta", kazala je tvrtka u priopćenju.
Gotovo polovinu prihoda Lenovo ostvaruje u Kini gdje cilja na potrošače i tvrtke u manjim gradovima i ruralnim područjima s manjim brojem računala po stanovniku.
Rast prodaje u Europi i Japanu temeljio se pak na kupovini njemačke elektroničke kompanije Medion i zajedničkom ulaganju s japanskim NEC-om.
Kako bi uspješno konkuriralo američkom divu Applu, čiji su proizvodi silno popularni u Kini, Lenovo razvija smartphone i tablet računala, doduše uz slabe rezultate.
Tako su početkom mjeseca lansirali pametni TV, pokušavajući steći prednost pred Appleom, za kojeg se očekuje da će uskoro plasirati na tržište sličan proizvod.