FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Dobit Lenova porasla zahvaljujući snažnoj potražnji u matičnoj Kini

PEKING, 23. svibnja 2012. (Hina/Reutres) - Lenovo, drugi po veličini proizvođač osobnih računala u svijetu, izvijestilo je u srijedu o velikom rastu godišnje dobiti zahvaljujući snažnoj potražnji za njegovim proizvodima na domaćem kineskom tržištu.

U poslovnoj godini do 31. ožujka Lenovo je ostvarilo dobit u visini 473 milijuna dolara, u usporedbi s 273 milijuna dolara ostvarenih u prethodnoj poslovnoj godini.

Isporuke osobnih računala u zemlje širom svijeta porasle su 35 posto.

Poduzeće se ipak sučeljava s izazovima jer se potrošači prebacuju sa stolnih na prijenosna računala, te na uređaje poput pametnih telefona i tablet računala.

Problem je u prošloj godini bila i nestašica tvrdih diskova zbog poplava na Tajlandu.

Kinesko je poduzeće prošle godine preteklo američki Dell i pozicioniralo se na drugom mjestu svjetske ljestvice po broju prodanih računala, odmah iza Hewlett Packarda.

"Usprkos nastavljenim izazovima po potražnju za računalima širom svijeta mi smo u Lenovu i dalje optimisti i očekujemo nastavak trenda rasta", kazala je tvrtka u priopćenju.

Gotovo polovinu prihoda Lenovo ostvaruje u Kini gdje cilja na potrošače i tvrtke u manjim gradovima i ruralnim područjima s manjim brojem računala po stanovniku.

Rast prodaje u Europi i Japanu temeljio se pak na kupovini njemačke elektroničke kompanije Medion i zajedničkom ulaganju s japanskim NEC-om.

Kako bi uspješno konkuriralo američkom divu Applu, čiji su proizvodi silno popularni u Kini, Lenovo razvija smartphone i tablet računala, doduše uz slabe rezultate.

Tako su početkom mjeseca lansirali pametni TV, pokušavajući steći prednost pred Appleom, za kojeg se očekuje da će uskoro plasirati na tržište sličan proizvod.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙