U tom proizvođaču brendova piva kao što su Stella Artois, Becks, Brahma i Leffe povećanje dobiti ponajviše pripisuju snažnijoj prodaji piva, ali i nižim troškovima financiranja i manjim porezima, prenosi BBC news.
U tvrtki ističu da je u prvom tromjesečju prvi put u tri godine zabilježen porast prodaje piva u Sjedinjenim Državama. Tamošnjoj prodaji piva na ruku su išli poboljšani uvjeti u gospodarstvu, napominju.
U Inbevu se također nadaju da će prodaja piva u Brazilu, njihovom drugom najvećem tržištu, u drugom tromjesečju porasti zahvaljujući povećanju minimalne plaće u toj zemlji.
"Realno povećanje minimalne plaće u Brazilu za 7,5 posto trebalo bi pomoći ubrzati količinsku prodaju piva. Očekujemo da će naša količinska prodaja u toj zemlji nastaviti rasti u financijskoj 2012. godini, uz bolju usklađenost količine i cijene nego u prijašnjoj godini", navodi se nadalje u poslovnom izvješću Inbeva.