U opremu i sustave terminala prošle je godine uloženo oko 23 milijun kuna, a nova ulaganja će, kako je rečeno, omogućiti daljnji razvitak terminala na kojem se očekuje povećanje poslovnih aktivnosti.
Jadranska vrata planiraju daljnje unaprjeđenje infrastrukture i opreme te daljnju nadogradnju postrojenja s rekonstrukcijom postojećeg kontejnerskog skladišta, novi ulazno-izlazni punkt te izgradnju preglednih stanica u skladu s pravilima EU.
Sada Jadranska vrata posluju na površini od gotovo 14 hektara, a planiraju se proširiti na 16,8 hektara do 2013.
Dubina mora na operativnoj obali je prošle godine povećana s 10,7 na 11,6 metara. Do kraja lipnja 2013. operativna obala bi trebala biti produljena za 320 metara obale, uz koju će more biti duboko 14,5 metara.
Tvrtka Jadranska vrata bila je tvrtka-kćer Luke Rijeke d.d., a većinski vlasnički udjel prije oko godine dana preuzeo je strateški partner - International Container Terminal Services, jedna od najvećih svjetskih kompanija koja sudjeluje u upravljanju ili razvoju 23 lučka terminala i projekta u 17 država.
Na konferenciji su bili i predstavnici Luke Rijeke d.d, koji su ocijenili da bi se i privatizacija ostalih lučkih kapaciteta, primjerice silosa, mogla provesti po sličnom modelu.
(Hina) xhsup yds