Povećanje je ostvareno osobito na tržištima SAD-a, Europe, Velike Britanije i Australije, a za 39 posto porasla je i internetska prodaja, kaže se u priopćenju.
Uz pretpostavku ostvarivanja rezultata tijekom vrhunca turističke sezone na razini 2011. godine, kompanija bi u cijelosti kompenzirala lanjski gubitak od 75,8 milijuna kuna i došla na prag ostvarenja minimalne dobiti u ovoj godini, ističu iz Croatia Airlinesa u priopćenju o revidiranim izvještajima o poslovanju Croatia Airlinesa d.d. i Croatia Airlines grupe u prošloj godini.
Prema tim, kao i prema ranije objavljenim nerevidiranim izvješćima, gubitak Croatia Airlinesa prošle je godine iznosio 75,8 milijuna kuna, što je za 52 posto manji gubitak nego 2010. godine.
Podsjećaju i na podatak da je prošle godine broj putnika porastao za 15 posto u odnosu na 2010. godinu i prevezeno je gotovo 1,88 milijuna putnika, što je najbolje ostvarenje u povijesti Croatia Airlinesa.
Slijedom usvojenog business plana 2010.-2013. s temeljnim pretpostavkama restrukturiranja kompanije, razina gubitka u poslovanju mora se postupno svesti na razinu granične rentabilnosti do 2012. godine. Na tom tragu došlo je do promjene top menadžmenta, a provedena je i reorganizacija kompanije, te se odlučno krenulo u provedbu postavljenog programa u svim segmentima poslovanja, ističu iz Croatia Airlinesa.
Iz Croatia Airlinesa također napominju kako su prošle godine troškovi goriva porasli za 41 posto u odnosu na godinu prije. Isključivanjem učinka troškova goriva kompanija bi već u 2011. dostigla cilj poslovanja na razini granične rentabilnosti, koja je predviđena za 2012. godinu, navodi se uz ostalo u priopćenju.