To priznanje Turistička zajednica Zagreba, kako ističu, dobila je u jakoj konkurenciji sa Sejšelima, Francuskom, SAD-om, Slovenijom i drugima, a važnost priznanja je tim veće jer ga dodjeljuje Institut za istraživanje kineskog emitivnog turizma (COTRI–China Outbound Tourism Research Institute) koji ima sjedište u Njemačkoj.
To se priznanje svake godine dodjeljuje u sedam kategorija (marketing, inovativni proizvod, internet/mediji, kvaliteta usluge, društvene mreže, trgovina i ukupno djelovanje na kineskom tržištu).
Iz TZGZ-a ističu da im je to priznanje za brojne marketinške napore da Zagreb pozicioniraju i predstave kineskom tržištu kao atraktivnu destinaciju.
Podsjećaju da je Zagreb već prije desetak godina imao prvi u Hrvatskoj brošure na kineskom jeziku, a i svoje web stranice prilagodio je turistima s ovog specifičnog tržišta te je tako dostupna na kineskom jeziku.
Zagreb među rijetkim u Hrvatskoj ima i licenciranog vodiča na kineskom jeziku, što je iznimno zanimljivo kineskim touroperatorima.
Na COTTM sajmu zagrebačka Turistička zajednica nastupila je zajedno s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ), a pridružile su im se i hrvatske putničke agencije i Veleposlanstvo RH u Pekingu.
Aktivnosti na kineskom tržištu nastavit će se ove godine prezentacijom hrvatske turističke ponude te poslovnom radionicom predstavnika hrvatskih, slovenskih i kineskih turističkih agencija 23. travnja u Šangaju.
Zagreb je u 2011. posjetilo 10.240 kineskih turista koji su ostvarili 13.805 noćenja, što je u odnosu na 2010. porast od 84 posto u dolascima te 49 posto u noćenjima.