Konferencije je zapravo globalni marketinški skup, jer su na nju kao predavači i prezenteri stigli svjetski poznata imena i marketinški stručnjaci iz globalnih tvrtki poput Pume, Lego Grupe, Novartisa, Coca-Cola Hellenica, Philipsa, Microsofta, ali i Facebooka, Yahoo-a te nogometnog kluba Manchester City-a.
Posebnu pažnju današnjim predavanjem o principa efektivnog marketinga privukao je glavni menedžer prodaje Facebooka za Europu, srednji Istok i Afriku Bruce Bale ističući pritom sve veću važnost preporuke za primjerice brendove putem društvenih mreža.
Predstavio je i novu strategiju Facebooka u oglašavanju kojom uz ostalo planiraju dodatno privući oglašivače, ali i korisnike na gledanje njihovih oglasa.
Na konferenciji se čuo i podatak da se na Facebooku prikaže gotovo svaki treći internetski oglas od ukupnih u SAD-u, kao i da je od oglašavanja ta najpoznatija i najraširenija društvena mreža 2010. uprihodovala oko 1,8 milijardi dolara.
Zanimljivo predavanje održao je i event menadžer Eurosonga (ili Eurovizije, natjecanja za najbolju pjesmu Europe) Sietse Bakker, napominjući da je slučajno ušao u Eurosong. Sa 19 godina je, kako je ispričao, otvorio svoju web stranicu o Eurosnogu da zadivi svoju djevojku, a kako je ta stranica brzo postala znatno popularnija od službenog weba Eurosonga ponudili su mu da radi za njih. Budući je tada bio premlad to je odbio, ali su ga nakon par godina opet zvali i sada radi kao šef cijelog tog eventa. Jedan od glavnih ciljeva u poslu mu je pritom bio kako anti-fanove Eurosonga pretvoriti u prosječne gledatelje tog natjecanja, što mu je, kako smatra, donekle i uspjelo.
Sva su predavanja i prezentacije na konferenciji praktična i poučna, a to je i osnovni cilj konferencije da svi sudionici nešto čuju od predavača te da njihove strategije po odlasku u svoje tvrtke mogu i primjeniti, kaže direktor agencije-organizatora konferencije "The P World" Kosta Petrov.
Napomenuo je da sličnu konferenciju planiraju u Zagrebu organizirati i iduće godine, a slične marketinške konferencije pod drugim nazivima organiziraju i u Beogradu te Sarajevu, kako bi cijelu regiju pozicionirali kao marketinški zanimljivo tržište, kako bi se vidjelo da i u tim zemljama postoje ljudi koji mogu stvarati, a ne samo pratiti trendove.
The P World međunarodno je prisutna marketinška agencija sa sjedištem u Dubaiu i uredima u Skopju i Pragu, a poslovne skupove organiziraju po cijelom svijetu.