Nadzorni je odbor Podravke na sjednici donio odluku o imenovanju Dubravka Štimca za predsjednika Nadzornog odbora, a u to je tijelo Agencija za upravljanje državnom imovinom imenovala dva nova člana - Matu Crkvenca, koji je imenovan i zamjenikom predsjednika Nadzornog odbora, te Ivu Družića.
Crkvenac u Nadzorni odbor ulazi umjesto Ljube Jurčića, a Družić će zamijeniti Miljenka Javorovića.
Kako se navodi u priopćenju, nova članica Uprave Jadranka Ivanković je viši predavač na Veleučilištu Vern, Olivija Jakupec dolazi s mjesta pomoćnice direktora Jadranskog osiguranja u Koprivnici, Jorn Pedersen s mjesta višeg potpredsjednika danske kompanije Uhrenholt i izvršnog direktora Uhrenholt Russia, a Miroslav Klepač u Podravku dolazi s pozicije člana Uprave Iskon Interneta.
S dosadašnjom Upravom na čelu s Miroslavom Vitkovićem dogovoren je sporazumni prekid mandata, ističu iz Podravke.
Vitković je imenovan za novog direktora Podravkinog poduzeća u Ljubljani te savjetnika predsjednika Uprave Podravke za tržišta.
U Podravki ostaju i Krunoslav Bešvir koji će na izvršnoj razini biti zadužen za marketing te Miroslav Repić koji će na izvršnoj razini biti zadužen za operativnu efikasnost kompanije.
Dosadašnji članovi Uprave Lidija Kljajić i Marin Pucar odlaze iz Podravke.
U priopćenju se također prenosi kako je Štimac zahvalio predsjedniku i članovima dosadašnje Uprave na radu i rezultatima koje su postizali.
Nadzorni odbor je njihov rad i rezultate ocijenio dobrima u danim okolnostima, ali žele intenzivirati ukupni razvoj Podravke kako povećanjem obujma proizvodnje i prodaje na svim tržištima, tako i višim stupnjem efikasnosti.
Vjerujemo da je za te iskorake kompanija spremna i sposobna, kazao je Štimac i istaknuo da su plan razvoja i poslovanja, koji je Mršić sa svojim timom suradnika ponudio Nadzornom odboru, ocijenili perspektivnim i u potpunosti ga podržali.
U priopćenju se prenosi i izjava novog predsjednika Uprave Zvonimira Mršića da Podravka ostaje kompanija s velikim potencijalom, da je njeno poslovanje nakon krizne situacije stabilizirano te mu je namjera iskoristiti prilike za brži rast i značajnije bolju efikasnost.
"Želimo se vratiti korporativnim vrijednostima koji su Podravki osiguravali rast i razvoj oslonjen na istraživanje i inovativnost, poznavanje navika i potreba potrošača, partnerstvo s dobavljačima i kupcima te razvoj i upravljanje markama", kazao je uz ostalo Mršić.