O tome su danas izvijestili iz Glavnog ureda HTZ-a dodajući kako su predstavnici ADAC-a na toj radionici agente informirali o svim važnim činjenicama vezanim uz mogućnost putovanja prema Hrvatskoj i drugih zemljama iz okruženja te predstavili promotivne materijale koje ADAC objavljuje kao pomoć automobilistima.
Voditelj ispostave HTZ-a iz Muenchena Romeo Draghicchio agentima ADAC-a je predstavio turističku ponudu Hrvatske i njenih regija, nakon čega je na praktičnom dijelu radionice održana i svojevrsna provjera znanja polaznika o Hrvatskoj.
U vezi ADAC-a, koje ima sjedište u Muenchenu, iz HTZ-a ističu da je krajem prošle godine dostigao rekordan broj članova, gotovo 18 milijuna, što čini gotovo 50 posto svih Nijemaca koji koriste automobil u privatne svrhe.
ADAC u svojim filijalama koje pokrivaju cijelu Njemačku pruža razne usluge među kojima spadaju i one turističke agencije gdje se članovi ADAC-a mogu informirati o konkretnim aranžmanima, bukirati ih ili dobiti konkretne upute i savjete za samostalno formiranje vlastitih itinerera putovanja prema željenim odredištima.
U poslovnicama ADAC-a može se nabaviti i promotivni materijal koji se odnosi na kamping ponudu pojedinih odredišta, pa tako i Hrvatske čiju ponudu redovito uvrštavaju u svoj kamping vodič.
Uz to, ADAC svake godine uz brojne europske i ocjenjuje te preporuča hrvatske kampove koji u tom ocjenjivanju iz godine u godinu bilježe sve bolje rezultate.