Naglasivši u razgovoru za Hinu da zbog porasta stope PDV-a sa 23 na 25 posto u Esplanadi neće povećati cijene, iako bi to bio normalan slijed događaja, Krizmanić ističe i da će im to dodatno opteretiti poslovanje ionako već previsokim davanjima te moraju jako paziti da se izbjegavaju nepotrebni izdaci kako bi i dalje bili kompanija sa zdravim poslovanjem.
Za spomenute poraste u siječnju, iako nisu velike brojke jer je siječanj uobičajeno razdoblje niske popunjenosti u Zagrebu, naglašava da su rezultat strategije u kojoj je cilj smanjiti broj turističkih grupa te to nadoknaditi individualnim dolascima, a što se odražava i na porast prosječne cijene i povećanje zarade.
Nastavak pozitivnog trenda unatoč problemima i izazovima očekuje i dalje u ovoj godini, tim više što je Zagreb, kako kaže, postao jedna od poželjnih novih destinacija, što se dosta ulaže u promociju i najavljuje dolazak novih zračnih prijevoznika u Zagreb.
U strukturi gostiju u Esplanadi i dalje sa 60 posto prevladavaju poslovni gosti i poslovne grupe, kao i oni iz SAD-a koji čine udjel od 18 posto, a slijede ih gosti iz Hrvatske, Velike Britanije i Njemačke.
Posebno se nada i porastu broja gostiju iz Japana, tim više što će uskoro u toj zemlji s kolegama iz grupacije Regent predstaviti hotel i Zagreb kao destinaciju.
Podsjeća i da su s ciljem približavanja Esplanade i njegovih sadržaja domaćoj poslovnoj i široj publici krajem prošlog tjedna prvi put organizirali Dan otvorenih vrata kada je u nekoliko sati hotel obišlo oko tisuću ljudi, od običnih građana do 'poslovnjaka'.
Time su, kako kaže, željeli i 'razbiti' predrasudu da je Esplanade hotel samo za bogate i pokazati da je to zagrebački hotel u koji može svatko doći. Pozitivne povratne informacije pokazuju im, kako naglašava, da je to bila odlična stvar i za goste i za zaposlene u hotelu, koji su također zaslužni za dobre rezultate Esplanade.