U zimskom izdanju časopisa "Croatia" Opatija je predstavljena na 20-ak stranica, što je, kako je rečeno, dodatna promocija grada i Primorsko-goranske županije u zemlji i inozemstvu budući da se časopis besplatno dijeli u svim zrakoplovima Croatia Airlinesa.
Časopis "Croatia" izlazi četiri puta na godinu, tiska se u 35.000 primjeraka, a donosi teme o hrvatskoj baštini, kulturi, tradiciji, umjetnosti, prirodnim ljepotama, običajima, ljudima i zanimljivostima.
Glavni direktor Croatia Airlinesa Srećko Šimunović rekao je da je putni časopis prepoznatljivi hrvatski brand, koji promiče ljepote Hrvatske i pridonosi razvoju turizma.
Istaknuo je da će Croatia Airlines i ove godine letjeti na izravnoj međunarodnoj liniji između Rijeke i Londona (Heathrow) te da se razmatra mogućnost izravnog povezivanja Rijeke i Barcelone.
Gradonačelnik Opatije Ivo Dujmić ocijenio je da je odabir Opatije za središnju temu putnog časopisa Croatia Airlinesa važan za predsezonske turističke aktivnosti te da je riječ o jednom od najkvalitetnijih načina izravne promidžbe.