Tako je analitička tvrtka Autodata u ponedjeljak objavila da su General Motors, Ford i Chrysler zahvaljujući prodaji težih vozila, terenaca i kamioneta povećali u rujnu zajednički tržišni udio na 48,1 posto, sa 45,2 posto godinu ranije.
Ukupno su tri poduzeća u rujnu prodala 506.566 vozila, 16,9 posto više nego godinu ranije, kada je industrija još uvijek izlazila iz recesije.
To je tek neznatno manje nego u kolovozu, i to unatoč zabrinutosti da će pad kupovne moći potrošača i politička previranja naštetiti prodaji.
"U slučaju GM-a svi čimbenici koji govore da je ovo dobro vrijeme za kupnju novog vozila prevagnuli su nad lošom vijesti o očiglednom usporavanju šireg gospodarskog oporavka", izjavio je Don Johnson, GM-ov potpredsjednik za američku prodaju.
U međuvremenu se japanski rivali Toyota i Honda i dalje bore kako bi obnovili svoje opskrbne lance, pogođene ožujskim potresom i tsunamijem.
Prodaja Toyote od 121.541 vozila bila je 17,5 posto manja nego godinu ranije, dok je Honda s 89.532 vozila imala 8,0 posto nižu prodaju.
Nissan je pak zabilježio 25,3-postotni rast prodaje na godišnjoj razini, s 92.964 prodanih vozila.
Ukupno je u prvih devet mjeseci ove godine prodano 8,6 milijuna vozila, što je 10,4 posto više nego u istom razdoblju 2010., pokazuju podaci Autodate.