Taj je stručni skup okupio oko 200 sudionika, obrtnika prijevoznika iz cijele Hrvatske, predstavnike nekoliko ministarstava, županijskih i gradskih čelnika te drugih institucija, a završio je usvajanjem nekoliko zaključaka.
Prijevoznici tako predlažu izradu druge faze programa smanjenja negativnog utjecaja prometa na okoliš, koja bi se primjenjivala za 2012., 2013. i 2014. godinu, a sadržavala bi i različite subvencije za prijevoznike.
Smatraju i kako je nužno zakonsko definiranje osobnih vozila (8+1) kao dopuštena djelatnost obavljanja prijevoza putnika u javnom cestovnom prometu te kako je potrebno omogućiti preuzimanje knjiga putnih listova i dozvola za povremeni prijevoz putnika u županijskim komorama, na način koji je omogućen za preuzimanje dozvola za međunarodni prijevoz tereta.
Obrtnici prijevoznici traže i dosljednu primjena članka 154. Zakona o sigurnosti prometa na cestama. Naime, kako objašnjavaju, trenutačno se za prekršaj opterećenja vozila iznad najveće dopuštene mase ili dopuštenog osovinskog opterećenja sankcionira samo prijevoznike i vozača, iako taj članak propisuje da nitko ne smije preopteretiti vozilo. Odgovornost za taj prekršaj moraju snositi nositelji svih djelatnosti iz kojih proizlazi potreba izvršenja prijevoza, a to su naručitelj robe, isporučitelj robe, posrednik i prijevoznik, poručuju prijevoznici.
Također predlažu ukidanje sadašnjih sedam zona rizika obveznog osiguranja vozila i formiranje jedinstvene zone za cijelu Hrvatsku.
Prijevoznici traže i preciznije definiranje uvjeta za obavljanje djelatnosti autotaksi prijevoza u Zakonu o prijevozu u cestovnom prometu te strože i učestalije kontrole nadležnih inspekcija u primjeni tih uvjeta.
Ceh prijevoznika HOK-a traži i oslobođenje malih brodara od plaćanja trošarina za energente koje koriste za pogon brodova i brodica za prijevoz putnika na kružnim putovanjima, jednodnevnim ili višednevnim putovanjima te za prijevoz tereta u unutarnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Hrvatske. Stajalište je HOK-a da male privatne brodare treba osloboditi plaćanja trošarina na naftne derivate kako bi mogli opstati prilikom ulaska u EU s obzirom da brodari iz zemalja u okruženju imaju do 60 posto niže cijene goriva.