Skupina istočnoeuropskih zemalja obuhvaća Češku, Mađarsku, Slovačku, Bugarsku i Bosnu i Hercegovinu a OMV želi prodajom imovine do 2014. ostvariti prihod od oko milijardu eura, objavila je češka postaja.
Informacija se temelji na OMV-ovoj novoj poslovnoj strategiji, u koju je postaja dobila uvid, citirajući konkretno najavu glavnog izvršnog direktora OMV-a Gerharda Roissa.
OMV-ov glasnogovornik nije izravno želio komentirati izvješće, ali je podsjetio na OMV-ov program prodaje imovine, najavljen prošlog mjeseca u Istanbulu.
"Kao dio OMV-ove korporativne strategije i zbog vrlo izazovnog tržišnog okruženja, OMV je odlučio razmotriti mogućnosti optimizacije portfelja u segmentu rafinerijske obrade i marketinga", rekao je.
"To je nužno kako bi rafinerije i markteing ostali važan dio OMV-ova budućeg poslovanja. Budući da nije donesena konačna odluka koja će imovina u segmentu rafinerija i marketinga biti prodana, nećemo komentirati glasine na tržištu", dodao je.
Samo je vrijednost mreže benzinskih postaja u Češkoj procijenjena na četiri milijarde čeških kruna (217,1 milijun dolara), izvijestila je TV-postaja.