Napominjući da je IT tržište u Europi u prvoj polovini ove godine postalo više heterogeno nego je bilo prethodnih godina te da se IT industrija znala brzo prilagoditi promjenama na tržištu, analitičari GfK ističu i kako se tržišni trendovi u IT sektoru razlikuju u zapadnom i istočnom dijelu Europe kao i u privatnom i poslovnom sektoru potrošnje.
Na tržištima središnje i istočne Europe raste potražnja u privatnom i poslovnom sektoru jer se, kako navode, to tržište progresivno oporavlja od financijske i ekonomske krize, što je pokazao i 33 postotni porast prodaja u IT sektoru u prvih šest mjeseci ove godine. Na tom tržištu sličan porast predviđaju i do kraja godine.
Među proizvodima i u privatnom i u poslovnom sektoru u tom dijelu Europe u najboljoj su poziciji stolna računala, ali raste i prodaja mobilnih kompjutora, posebno među privatnim korisnicima te malim i srednjim tvrtkama jer im to omogućuje veću fleksibilnost.
S druge strane, IT tržišta u zapadnoj Europi pokazuju određeno zasićenje, posebno u privatnom segmentu, gdje je zabilježen pad prodaje od 4 posto u odnosu na prvu polovicu prošle godine, dok je u poslovnom sektoru prodaja porasla 22 posto.
Ono što je zajedničko svim zemljama Europe u prvoj polovici ove godine je zanimanje za tablet računalima, za koja se ističe i da imaju 'svijetlu budućnost'. Dosta su popularni i drugi prijenosni uređaji, poput iPad-a i sličnih, što, kako navode iz GfK, predstavlja odraz digitalnog stila života.
Iz GfK zaključuju kako se pozitivna kretanja na IT tržištu Europe mogu očekivati sve do polovine iduće godine jer poslovni sektor investira u bazične tehničke zahtjeve i zbog zamjena prouzročenih primjenom Windows7 operativnog sistema.