Po markama, najprodavaniji je u siječnju bio Renault s prodana 354 automobila i tržišnim udjelom od 10,68 posto.
Slijedi Volkswagen s prodanih 296 vozila, što je udjel od 8,93 posto, dok je treći Opel s 289 prodana automobila i tržišnim udjelom od 8,72 posto.
Na četvrtom se mjestu nalazi Škoda s prodana 272 automobila u siječnju i tržišnim udjelom od 8,21 posto, dok peto mjesto zauzima Peugeot s 258 prodanih automobila i udjelom na tržištu od 7,78 posto.
Po preliminarnim podacima agencije Promocija plus, tijekom siječnja u Hrvatskoj su registrirana i 74 nova Audija, 67 novih automobila s BMV-ovim znakom, 56 Mercedesa.
Od marki iz gornje cijenovne ljestvice na listi su primjerice i Porsche sa četiri prodana nova automobila u siječnju te Lexus sa jednim vozilom.
Kod modela vodeća je Škoda Octavia s 215 prodanih vozila u siječnju, a slijede Renault Megane (133) i Opel Astra (129).
Među modelima s većom prodajom su i Volkswagen Golf (114), Renault Clio (107), Hyundai i30 (106) itd.
Od svih prodanih novih automobila u siječnju 53,3 posto je benzinaca, a 46,7 posto dizelaša.
Prema regijama, najviše automobila je prodano u zagrebačkoj regiji - 1.238 ili 37,3 posto.