Ford je u 2010. ostvario dobit u visini 6,6 milijardi dolara, više nego dvostruko više u odnosu na 2009. kada je dobit iznosila 2,7 milijardi dolara.
Iako je to ujedno i najsnažniji rezultat od 1999., iako nešto niži od očekivanja analitičara.
Prihodi su istodobno porasli tri posto na 120,9 milijardi dolara.
Prodaja je na američkom tržištu porasla 20 posto, dvostruko više od prosjeka te industrije, zahvaljujući rastu potražnje za Fordovim vozilima na krilima gospodarskog oporavka. Ford je u prošloj godini postao najprodavaniji američki brend, nadmašivši Chevrolet i Toyotu po prvi puta od 2003.
U četvrtom tromjesečju dobit je iznosila 190 milijuna dolara, nasuprot 886 milijuna dolara dobiti ostvarene u istome tromjesečju 2009. Rezultat uključuje i trošak od 960 milijuna dolara, povezan s konverzijom duga. Tvrtka je objavila da je godinu zaključila s dugom u visini 19,1 milijardu dolara.
Prihodi su u 2010. iznosili 32,5 milijardi dolara, 2,3 milijarde dolara manje u odnosu na isto tromjesečno razdoblje godine ranije.