RIM - Talijanska vlada i modni krugovi potpisali su u petak sporazum kojim od žena traže da podastru dokaz da su zdrave ili neće smjeti na reviju, a sve u sklopu nastojanja da se s modnih pista maknu bolesno mršave manekenke. Potpisani manifest zabranjuje i rad modelima mlađim od 16 godina jer one šalju "pogrešnu poruku djevojčicama u osjetljivoj fazi prije puberteta". "Šezdeset posto tinejdžerica u našoj zemlji želi biti mršavije nego što jest", rekla je nakon potpisivanja sporazuma u Rimu Giovanna Melandri, ministrica za mladež. Predstavnici modne industrije na potpisivanju obećali su da će se modne kuće pridržavati novih internih propisa.
STOCKHOLM - Djedu Mrazu ponekad prijeti opasnost da izgori, ne zbog dimnjaka nego zbog lažnih "nezapaljivih" brada. Švedski nacionalni institut za istraživanja testirao je šest modela brada u prodaji u toj nordijskoj zemlji, i dvije nisu prošle ispitivanje na vatru, zapalivši se umjesto da su se smjesta ugasile. Tvrtke koje prodaju inkriminirane brade pozvale su zabrinute klijente da ih vrate, javlja švedska novinska agencija TT. "Uzevši u obzir da brojni Djedovi Mrazovi nisu potpuno trijezni na Badnjak, postoji opasnost od ozljeda", ističe se u priopćenju.
BRUXELLES - Zrakoplovna kompanija Brussels Airlines, nova tvrtka pod kojom će od ožujka letjeti zrakoplovi SN Brussels Airlines i Virgin Express, promijenit će svoj logo, crveni "B" sastavljen od 13 kružića, kako bi razuvjerio neke praznovjerne putnike. Nekoliko putnika, posebice Talijana i Amerikanaca, zamjerili su tvrtki da logo koji je trebao stajati na repu njezinih zrakoplova sadrži 13 kružića, brojku za koju smatraju da nosi nesreću. Tvrtka je zato odlučila dodati 14. crveni kružić formirajući logo, objasnila je glasnogovornica belgijskog prijevoznika. Cjelokupni turistički sektor suočen je s fobijom brojke 13, koja prema nekim predrasudama, nosi nesreću. U SAD-u, primjerice, brojne zgrade nemaju 13. kat.