U odnosu na listopad u studenom je prodano 1,67 posto ili 104 automobila više, a prema prošlogodišnjem studenom prodaja je porasla za 10,7 posto ili 611 automobila.
U razdoblju od početka godine do kraja studenog u Hrvatskoj je prodano 72.676 novih automobila, što je za 7.605 automobila odnosno 11,7 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Najbolja mjesečna prodaja novih automobila od početka godine do kraja studenog ostvarena je u svibnju, kada je prodano 8.197 automobila. Nakon svibnja, uslijedio je pad prodaje, sve do listopada.
Najprodavanija marka u Hrvatskoj i dalje je Opel, kojeg je u prvih 11 mjeseci prodano 10.539, a u studenom 996. Opelov tržišni udio za 11 mjeseci je 14,5 posto, a u studenom 15,75 posto.
Druga najpopularnija marka je Renault sa 8.762 prodana automobila u prvih 11 mjeseci i 703 u studenom, sa tržišnim udjelom od 12,06 odnosno 11,12 posto.
Među prvih pet još su Volkswagen, Peugeot i Škoda.
Opel Astra i dalje je na vrhu prodaje po modelima, a slijede Renault Clio, Fiat Punto, Škoda Octavia i Škoda Fabia. Opel Corsa pala je na šesto mjesto, nakon što je mjesecima bila među prva tri modela.
Od svih novih prodanih automobila tijekom 11 ovogodišnjih mjeseci, 57,5 posto je 'benzinaca', a 42,5 posto 'dizelaša'.
Najveća prodaja, prema broju prodanih primjeraka, ostvarena je u zagrebačkoj regiji te Splitsko -dalmatinskoj, Primorsko-goranskoj i Istarskoj županiji, a najmanja u Ličko-senjskoj, Virovitičko- podravskoj i Bjelovarsko-bilogorskoj županiji.