Prema riječima čelnika GM-a Ricka Wagonera, ta kompanija planira razviti tri hibridne verzije svojeg sportskog vozila Saturn.
Toyota ima devetogodišnju prednost u području razvoja hibridno-električnih vozila, koja troše manje goriva i uzrokuju manje zagađenja, koristeći bateriju i električni motor pored benzinskog motora. Ta kompanija u Sjedinjenim Državama dosad je prodala oko 435 tisuća hibridnih vozila.
GM nije objavio kada planira plasirati svoje hibridno vozilo na tržište. Ta kompanija također razmatra mogućnost proizvodnje vozila na 85-postotni etanolski pogon, u okviru nastojanja usmjerenog na smanjenje američke ovisnosti o uvoznom gorivu.
"Moramo - i to kao poslovnu nužnost - razviti alternativne pokretače motora temeljene na alternativnim izvorima energije", kazao je Wagoner.
GM je već flertovao s električnom tehnologijom za automobile, s vozilom EV-1 koje se proizvodilo od 1996. do 1999. No, ono nikad nije bilo u prodaji već je nekih 800 primjeraka samo iznajmljivano, da bi 2003. bilo posve opozvano a proizvedeni primjerci reciklirani.
Kompanija je to objasnila niskom potražnjom za takvim vozilima. No, to je bilo prije nego je ove godine cijena nafte premašila 78 dolara za barel.
Hibridna vozila na djelomičan električni pogon pune se kada je vozilo ugašeno i prelaze automatski na benzin kada se istroše baterije. Neki modeli koriste generiranu i pohranjenu energiju.