FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Regionalna konferencija "20 ključeva" u Zagrebu

ZAGREB, 8. studenog 2006. (Hina) - Metodu unapređenja poslovanja "20 ključeva" u Hrvatskoj provode 42 tvrtke, koje su zahvaljujući toj metodi povećale produktivnost i unaprijedile poslovanje, istaknuto je danas na 2. regionalnoj konferenciji o metodi "20 ključeva" u organizaciji konzultantske tvrtke Deloitte.
ZAGREB, 8. studenog 2006. (Hina) - Metodu unapređenja poslovanja "20 ključeva" u Hrvatskoj provode 42 tvrtke, koje su zahvaljujući toj metodi povećale produktivnost i unaprijedile poslovanje, istaknuto je danas na 2. regionalnoj konferenciji o metodi "20 ključeva" u organizaciji konzultantske tvrtke Deloitte.

Svoja iskustva predstavljaju hrvatske tvrtke koje su uspješno primijenile tu metodu poboljšanja poslovanja i konkurentnosti, među kojima su tvrtke Končar grupe, Đuro Đaković Montaža, Chromos boje i lakovi, Varteks, Modern line i druge.

U svima njima, kako je rečeno, provedba metode rezultirala je smanjenjem troškova, podizanjem produktivnosti i povećanom motiviranošću zaposlenih.

Metoda "20 ključeva" već se dvije godine primjenjuje u četiri društva Koncerna Končar (Generatori i motori, Elektronika i informatika, Mali električni strojevi i Metalne konstrukcije), a još će se dva društva (Električna vozila i Kućanski aparati) uključiti u primjenu te metode, kazao je član Uprave Koncerna Vladimir Plećko.

Nakon dvije godine primjene postignuti rezultati u skladu su s očekivanjima - poboljšana je motivacija zaposlenika, olakšano postizanje poslovnih ciljeva, a ostvarene su i znatne uštede, odnosno smanjeni troškovi poslovanja, kazao je.

Tako je primjerice od 15 realiziranih poboljšanja ostvarena ušteda od oko 540 tisuća kuna.

Program poboljšanja konkurentnosti hrvatskih tvrtki "20 ključeva" Deloitte u suradnju s Ministarstvom gospodarstva, rada i poduzetništva provodi već tri godine.

Ministarstvo sufinancira provedbu metode sa 40 posto troškova i u tri godine za to će izdvojiti ukupno oko 2 milijuna eura, dok troškovi pojedine tvrtke, ovisno o njenoj veličini i broju zaposlenih, iznose od 12 do 90 tisuća eura.

Program "20 ključeva" razvio je japanski profesor Iwao Kobayashi, a prvi put je primjenjen u Toyoti. Obuhvaća 20 praktičnih i integriranih metoda za unapređenje konkurentnosti i to poboljšanjem proizvoda i usluga, njihovom bržom isporukom i nižim cijenama. Metodu danas provodi oko 700 tvrtki u 55 zemalja, a u gotovo polovici tih zemalja programe sufinanciraju vlade, u sklopu poticanja konkurentnosti.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙