Marketinškim planom utvrđena je postojeća razvijenost turizma u Parku prirode Lonjsko polje u Posavini i Moslavini, te su predložene mjere, aktivnosti i rokovi za bolju prometnu povezanost, povećanje smještajnih i gastronomskih kapaciteta, te povećanje i podizanje kvalitete turističkih usluga u tom jedinstvenom prirodnom parku u Europi, istaknuo je direktor županijskog Turističkog ureda Ivor Stanivuković.
Po riječima voditelja Službe promidžbe Javne ustanove Park prirode Lonjsko Polje Edvarda Bogovića, turistički potencijali Lonjskog polja više ni za koga nisu upitni o čemu svjedoči sve veći broj ovogodišnjih noćenja, a više od 90 posto gostiju bilo je iz inozemstva.
Bogović je istaknuo da Lonjsko polje u osam objekata seoskog turizma ima 38 kreveta, te da će iduće godine samo mjesto Krapje imati više od 50 kreveta.
U marketinškom planu predviđeno je otvaranje ekokampa, a kao lokacije spomenuta su sela Krapje i Osekovo, otvaranje većeg ugostiteljskog objekta za oko 200 posjetitelja, otvaranje novih biciklističkih staza i pružanje drugih turističkih usluga, kao što su vožnja čamcima, jahanje i vožnja kočijama.