Brod ima 13 paluba, od toga su dvije prilagodljive, a površina garaža iznosi 58.819 četvornih metara.
"Hoegh Delhi" prvi je od dva ugovorena jednaka broda za norveškoga naručitelja "P. D. Gram & Co." iz Osla, dužine 199 metara, širine 32 metra, te nosivosti 16.700 tona, koji može razvijati brzinu od 20,8 čvorova.
Glavni motor broda izgrađen u Uljanik Strojogradnji, i najsnažniji je motor koji je Strojogadnja isporučila u posljednjih 30 godina, a pri njegovoj izradi primjenjivale su se nove napredne tehnologije, istaknuto je na svečanosti porinuća.
Strojogradnja je tako prva tvrtka u Europi i jedna od prvih u svijetu, koja je proizvela zavarenu izvedbu kućišta cilindra, što predstavlja iznimno dostignuće u brodogradnji.
Ugovor za najveći "car carrier" brod na svijetu potpisan je početkom studenoga 2003. godine, dok je kobilica položena u travnju ove godine.
Nakon porinuća na navoz je položena kobilica za idući brod za prijevoz 7000 automobila za kompaniju "Viking Car Carrier".
U pulskom brodogradilištu Uljanik u subotu je ujedno održana i svečanost krštenja broda za prijevoz vagona "Makhachala 4", za naručitelja Shipping Litimited - Malta, odnosno za rusku kompaniju "Mir".
To je zadnji od četiri jednaka broda nazvanih prema glavnom gradu Republike Dagestan, na zapadnoj obali Kaspijskog jezera. Sva četiri broda su specijalno projektiranja, a mogu prevoziti 52 vagona, te dio modernizirane ruske flote koja Kaspijskim jezerom prevozi naftu, naftne prerađevine i propan plin.