Dvadesete godine prošloga stoljeća Otto Dix, poznati predstavnik slikarskog pokreta "Nova stvarnost", obilježio je vrijednim i bogatim grafičkim stvaralaštvom. Osim brojnih crteža, slika, akvarela i gvaševa, nastalih za Prvoga svjetskog rata, Dix je jednako poznat po svojim grafikama koje se bave kritikom njemačkog društva ratnih i poratnih godina. Vrhunac grafičkog izraza predstavlja 50 listova iz ciklusa bakropisa "Rat", nastalih 1924., u kojem je prikazao svoje traumatično ratno iskustvo. Taj se ciklus s pravom uspoređuju s Goyinim ciklusom "Los Desastres de la Guerra".
Umjetnička darovitost Otta Dixa (1891.-1969.) uočena je za školovanja na Umjetničkoj školi u Dresdenu 1909. koje je prekinuto početkom Prvoga svjetskog rata kad se dobrovoljno prijavio za odlazak na frontu. Nakon rata vratio se u Dresden da bi nastavio školovanje i u tom razdoblju stvorio je djela pod utjecajem ekspresionizma, kubizma, futurizma te dadaizma.
Godine 1922. preselio se u Düsseldorf gdje je pohađao poslijediplomski studij na Umjetničkoj akademiji kod Heinricha Nauena. Kritičkom objektivnošću izradio je seriju litografija (autoportreti, portreti) primjenjujući litografske mogućnosti slikovnog oblikovanja.
Izložba u Kabinetu grafike HAZU-a otvorena je do 20. listopada.