Rezultati istraživanja pokazali su i kako je 87 posto ispitanika iznenađeno "dobrom" ili "vrlo dobrom" mogućnošću shoppinga koju nude hrvatski trgovci.
Male trgovine najpopularniji su izbor stranih turista, budući im 58 posto ispitanika daje prednost u odnosu na tržnice i velike trgovačke centre, a čak 82 posto turista spremno je potrošiti između 500 i 1.500 eura za vrijeme godišnjeg odmora, navodi se u priopćenju Vise International.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 250 stranih turista u Zagrebu, Splitu, Zadru i Dubrovniku, gradovima koji su očigledno popularni kod Europljana jer 91 posto turista dolazi iz zemalja Europske unije. Zanimljiv je i podatak da je četvrtina ispitanika posjetila Hrvatsku već nekoliko puta.
Istraživanje je pokazalo da gotovo polovina turista (49 posto) koristi platežne kartice kao način plaćanja putovanja u Hrvatsku, od čega čak 61 posto koristi Visu.
Broj trgovina koje prihvaćaju Visa kartice u Hrvatskoj trenutno iznosi 58.062.
Prema podacima ankete vidljivo je i kako većina turista u Hrvatskoj boravi manje od 10 dana (njih 45 posto) te kako 43 posto u Hrvatsku dolazi automobilom, 35 posto avionom, 18 posto autobusom, a ostali (4 posto) vlakom ili brodom.
Privatni smještaj je s 37 posto i dalje prvi izbor stranih turista, drugo mjesto s 28 posto zauzimaju, hoteli, dok je ostatak turista smještaj pronašao kod obitelji ili prijatelja (10 posto), u kampovima (9 posto) ili vlastitim vikendicama (6 posto)
Na ljestvici od 1 do 5, većina turista ocijenila bi odmor u Hrvatskoj s "4" ili vrlo dobrim (40 posto), s "5" ili odličnim njih 25 posto, a s "3" ili dobrim njih 23 posto. Više od polovine turista pak (51 posto) izjavilo je da će ponovno posjetiti Hrvatsku.
(Hina) xtp yds