ZAGREB - Hrvatska mreža za ruralni razvoj (HMRR) organizira nacionalnu konferenciju o ruralnom zavoju "Ruralni razvoj Hrvatske - mogućnosti i izazovi", čiji je pokrovitelj Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva. Svrha konferencije je, među ostalim, predložiti usmjerenja ruralnog razvoja Hrvatske, potaknuti aktivnosti na području ruralnog razvoja za pravodobnu i kvalitetnu pripremu za korištenje europskih fondova te predstaviti praktične primjene lokalnih inicijativa na kojima se mogu graditi razvojni modeli i primijeniti europski pristup ruralnom razvoju. (10,00 sati, Starogradska vijećnica, Ćirilometodska 5)
ZAGREB - U Hrvatskom fondu za privatizaciju (HFP) bit će otvorene ponude za kupnju 98,73 posto imotske tvrtke za uzgoj grožđa i proizvodnju vina Imota. HFP je na prodaju ponudio 89.779 dionica Imote po nominalnoj cijeni od 17,95 milijuna kuna. (14 sati, HFP, Ivana lučića 6)
ZAGREB - Cijene industrijskih proizvoda pri proizvođačima u Hrvatskoj su u lipnju u odnosu na svibanj u prosjeku bile niže za 0,2 posto, dok su na godišnjoj razini, u lipnju ove u odnosu na isti mjesec prošle godine, u prosjeku više za 3,7 posto. Prema prosincu lani cijene industrijskih proizvoda pri proizvođačima u lipnju su bile više za 1,8 posto, objavio je Državni zavod za statistiku. Prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti, u opskrbi električnom energijom, plinom i vodom proizvođačke su cijene na godišnjoj razini porasle za 6,2 posto, a u prerađivačkoj industriji za 3,2 posto. Među sektorima prerađivačke industrije najveći rast proizvođačkih cijena u lipnju ove u odnosu na isti mjesec lani zabilježen je u proizvodnji naftnih derivata, za 18,9 posto.
ZAGREB - Svako deseto hrvatsko kućanstvo ima klimatizacijski uređaj, nešto više ih ima dva televizora, a nešto manje dva automobila, dok videorekordere sve više zamjenjuju DVD uređaji, pokazuju rezultati ankete o potrošnji kućanstava u prošloj godini koju je proveo Državni zavod za statistiku. Prvi put statističari su prošle godine prikupljali i podatke o posjedovanju klimatizacijskih uređaja i tako došli do podatka da klimu ima 10,5 posto hrvatskih kućanstava. Rezulatati ankete pokazuju da je većina kućanstava u Hrvatskoj opremljena osnovnim trajnim dobrima kao što su televizor u boji, koji je prošle godine imalo 95,3 posto kućanstava, hladnjak (93,3 posto), stroj za pranje rublja (87,9 posto), a više od polovice hrvatskih kućanstava, njih 54,5 posto ima automobil. Dio kućanstava, njih 14,5 posto ima i drugi TV, dok je broj onih koji imaju dva automobila manji i takvih je 9,5 posto. Osobna računala ima pak 30,1 posto kućanstava.
Urednica: Davorka Stanešić
tel: 01 4808 680
fax: 01 4808 821
e-mail: gospodarstvo@hina.hr