Kako je istaknuto na otvorenju, tim velikim projektom želi se predstaviti povijest oglašivanja u Hrvatskoj od vremena Austrougarske Monarhije do danas.
Među 1300 izložaka nalaze se plakati, tiskani oglasi, radijski i televizijski spotovi te drugi oblici oglašivanja. Izložba je podijeljena u pet tematskih cjelina, a autori ističu kako im je cilj posredovati sliku specifična vremena u kojem su nastajali te ulogu masovnih komunikacija, tehnologija i ideoloških okvira u stvaranju simboličkih potreba.
Izložbu prati opsežan katalog, a s Muzejem za umjetnost i obrt projekt je izveo Hrvatski oglasni zbor.
Izlošci su iz Nacionalne i sveučilišne knjižnice - Kabineta grafike NSK, Muzeja za umjetnost i obrt, Sveučilišne knjižnice (Split), Vjesnikove novinske dokumentacije, Muzeja grada Zagreba, "Vjesnika u srijedu", Hrvatskoga državnog arhiva, Hrvatskoga povijesnog muzeja, Hrvatske radiotelevizije, Hrvatskoga narodnog kazališta (Zagreb) i drugih.
Izložba je otvorena do 16. srpnja.