FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Drvenik Veli: ponovno nezadovoljstvo Jadrolinijom

SPLIT/DRVENIK VELI, 9. lipnja 2006. (Hina) - Predsjednik Mjesnog odbora Drvenika Velog, na istoimenom otoku u trogirskom akvatoriju, Nikola Pensa ponovno je uputio prijetnje blokadom pomorskog prometa zbog, kaže, nezadovoljstva mještana Jadrolinijinim sezonskim plovidbenim redom.
SPLIT/DRVENIK VELI, 9. lipnja 2006. (Hina) - Predsjednik Mjesnog odbora Drvenika Velog, na istoimenom otoku u trogirskom akvatoriju, Nikola Pensa ponovno je uputio prijetnje blokadom pomorskog prometa zbog, kaže, nezadovoljstva mještana Jadrolinijinim sezonskim plovidbenim redom.

"Ako Jadrolinija do kraja lipnja ne izmijeni sezonski plovidbeni red između Splita, Trogira i otoka Drvenika Velog i Malog, mještani će svojim brodicama blokirati pristanište i obalu i time spriječiti uplovljavanje Jadrolinijinih trajaketa koji održavaju tu liniju", poručio je Pensa.

Pensa tvrdi kako su mještani nezadovoljni višegodišnjom prometnom izolacijom i kršenjem Zakona o otocima te ignoriranjem svojih zahtjeva, pa su, kako kaže, prisiljeni na ovakav način pokušati državnog brodara prisiliti na izmjene plovidbenog reda.

Kada je Jadrolinija prošle godine u isto vrijeme objavila sezonski plovidbeni red, Pensa je, također u ime mještana svojega i susjednog Malog Drvenika, zaprijetio blokadom pomorskog prometa, nakon čega je mjerodavno ministarstvo prihvatilo njihove zahtjeve, pa su odustali od prosvjeda.

Premda je Jadrolinija uvažila dio njihovih zahtjeva i povećala broj linija prema tim otocima, pa sada imaju tri dnevne linije, od kojih jedna, pristajanjem u bivšoj vojarni u Segetu Donjem, omogućava i prijevoz automobila s otoka i na otok, Pensa ističe kako su oni tražili brzobrodsku vezu, "a ne stari i spori trajekt, kojemu trebaju dva sata da prevali put do sedam milja udaljenog Trogira".

Njihov je problem veći nego mještana na većim otocima, ustvrdio je, jer ni na Drveniku Velom ni Malom nema mesnica ni ribarnica, a kruh i novine dolaze tek iza podne. Budući da od dolaska trajekta u Trogir do ponovnog isplovljavanja za Drvenike prođe pet sati, a onda još dva sata trebaju i ploviti natrag, otočanima se ne isplati kupovati meso ili ribu u Trogiru, jer se, posebno u ljetnim mjesecima, namirnice najčešće pokvare, žali se predsjednik Mjesnog odbora Drvenika Velog.

Spas bi, poručuje Pensa, bilo uvođenje brzobrodskih linija umjesto triju trajektnih. Usto, od mjerodavnoga ministarstva i Jadrolinije traže i da se prvi jutarnji brod u trogirskoj luci zadrži najmanje tri sata, drugi sat i pol, a treći oko sat vremena kako bi Drvenčani mogli obaviti poslove u gradu, kupiti namirnice i vratiti se bez brige da će ono što su kupili završiti u smeću.

Traže i da brod jednom tjedno plovidbu produži do Splita zbog mnogih Splićana podrijetlom s tog otoka i vikendaša.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙