Tržište automobila u prvih pet mjeseci ove godine, tijekom kojih je prodano 34.198 novih automobila, bilježi rast od 19,5 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje kada ih je prodano 28.618.
Još veći porast bilježi se u svibnju u kojemu je prodano 8.197 novih automobila, što je u odnosu na prošlogodišnji svibanj, kada ih je prodano 6.733, porast za 21,7 posto.
Opel je tijekom svibnja u Hrvatskoj prodao 1.213 novih automobila, Renault 1.148, Volkswagen 830, Fiat 583, a Peugeot 552.
Opel vodi i u poretku za prvih pet mjeseci ove godine. U tom razdoblju, Opel je u Hrvatskoj prodao 5.107 novih automobila, čime je ta marka na tržištu novih automobila ostvarila udjel od 14,9 posto.
Renault je sa 4.530 vozila i tržišnim udjelom od 13,3 posto drugi, a treći je Volkswagen sa 3.333 automobila i udjelom na tržištu od 9,8 posto. Listu prvih pet zatvaraju Peugeot (2.574 automobila) i Citroen (2.419 automobila).
Među modelima, i dalje je vodeća Opel Astra sa 682 prodana vozila u svibnju, te ukupno u prvih pet mjeseci 2.897 vozila, što je tržišni udjel od 8,5 posto.
Renault Clio je drugi sa 2.434 automobila u prvih pet mjeseci i 597 tijekom svibnja, a treći je Fiat Punto sa 505 primjeraka u svibnju i 1.364 u prvih pet mjeseci.
Skupinu popularnijih modela sa značajnijim tržišnim udjelom zaokružuju Opel Corsa, Škoda Fabia, Škoda Octavia, Volkswagen Golf, Citroen C3, Volkswagen Polo te Peugeoti 206 i 307.
Od ukupnog broja novih registriranih automobila u prvih pet mjeseci, 58 posto je benzinaca, a 42 posto dizelaša.
Najviše automobila prodano je u zagrebačkoj regiji - 12.287 ili 36 posto, te Splitsko-dalmatinskoj (2.887 ili 8,4 posto) i Primorsko goranskoj županiji (2.765 ili 8,1 posto), a najmanje u Ličko-senjskoj, Virovitičko-podravskoj i Bjelovarsko-bilogorskoj županiji.