Tržište automobila u prva četiri mjeseca ove godine, tijekom kojih je prodano 26 tisuća novih automobila, bilježi rast od 18,8 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje kada ih je prodano 21.885.
U travnju u odnosu na isti prošlogodišnji mjesec, kada je prodano 6.196 novih automobila, taj rast iznosi 14,6 posto.
Opel je tijekom travnja u Hrvatskoj prodao 1.059 novih automobila, Renault 936, Volkswagen 633, Citroen 503, a Peugeot 491.
Opel vodi i u poretku za prva četiri mjeseca ove godine. U tom razdoblju u Hrvatskoj je prodano 3.894 novih Opelovih automobila, čime je ta marka ostvarila tržišni udjel od 14,9 posto.
Renault je sa 3.382 vozila i tržišnim udjelom od 13 posto drugi, a treći je Volkswagen sa 2.503 automobila i udjelom na tržištu od 9,6 posto. Listu prvih pet zatvaraju Peugeot i Citroen.
Među modelima, i dalje je vodeća Opel Astra sa 571 prodanim primjerkom u travnju i 2.215 u prva četiri mjeseca, uz tržišni udjel od 8,5 posto.
Renault Clio je drugi sa 1.837 automobila u prva četiri mjeseca i 484 tijekom travnja, a treća je Opel Corsa sa sa 293 primjerka u travnju odnosno 1.012 u prva četiri mjeseca.
Skupinu popularnijih modela sa značajnijim tržišnim udjelom zaokružuju Škoda Fabia, Fiat Punto, Škoda Octavia, Volkswagen Golf, Citroen C3, Peugeot 206 i drugi.
Od ukupnog broja novih registriranih automobila u prva četiri mjeseca, 58 posto je benzinaca, a 42 posto dizelaša.
Najviše automobila prodano je u Zagrebačkoj regiji - 9.475 ili 36 posto te Splitsko-dalmatinskoj (2.246 ili 8,6 posto) i Primorsko goranskoj županiji (2.153 ili 8,3 posto), a najmanje u Ličko senjskoj, Virovitičko-podravskoj i Bjelovarsko-bilogorskoj županiji.