Autocesta je na tom dijelu podijeljena na pet dionica, za koje su potpisani posebni ugovori. Ukupna vrijednost radova na svih pet dionica zajedno je 250,6 milijuna eura.
Radovi će biti financirani kreditom Europske investicijske banke i Europske banke za obnovu i razvitak.
Na prvoj dionici, od Kikovice do Oštrovice, radove će izvoditi poslovna udruga na čelu s Viaduktom kao vodećim partnerom, u kojoj su još Hidroelektra-niskogradnja, Konstruktor-inženjering i Strabag. Dionica je duga 7,37 kilometara, a ugovorna vrijednost radova 32,4 milijuna eura.
Na drugoj dionici (Oštrovica-Vrata), radove vrijedne 68,9 milijuna eura, izvodit će poslovna udruga na čelu s Hidroelektrom-niskogradnjom, u kojoj su još Viadukt, Konstruktor-inženjering i Strabag. Dionica je duga 12,44 kilometara.
Te tvrtke bit će izvođači radova i na trećoj i četvrtoj dionici, s tim da će na trećoj, od Vrata do Delnica, na čelu poslovne udruge biti Viadukt, a na četvrtoj, od Delnica do Kupjaka, Konstruktor-inženjering. Duljina treće dionice je 8,93 kilometra, a četvrte 7,93 kilometra. Vrijednost radova na trećoj dionici je 45,8 milijuna eura, a na četvrtoj 44,8 milijuna eura.
Petu dionicu, od Kupjaka do Stare Sušice, duljine 7,59 kilometara, gradit će Konstruktor inženjering (vodeći partner), Viadukt i Strabag. Vrijednost radova na toj dionici je 58,7 milijuna eura.
Predsjednik Uprave koncesijskog društva Autocesta Rijeka-Zagreb Jurica Prskalo rekao je prilikom potpisivanja ugovora da su izvođači građevinskih radova izabrani na međunarodnom natječaju na kojem su sudjelovale tvrtke iz Hrvatske, Slovenije, Austrije, Češke, Slovačke, Makedonije i Kine.
Zahvaljujući u ime izvođača radova na povjerenju, predsjednik Uprave Viadukta Đuro Dekanović istaknuo je da je dionica izuzetno složena za gradnju, ali da će rokovi biti ispunjeni.
To uvjerenje dijeli i državni tajnik za promet Zdravko Livaković, koji važnim drži što će u gradnji sudjelovati domaći građevinari.
Rok dovršetka radova i puštanje u promet svih dionica autoceste Zagreb-Rijeka u punom profilu je kraj 2008. godine.
Neke dionice, kako je predviđeno, pustit će se u promet 2007. godine, a riječ je o dionicama Kikovica-Oštrovica (7,4 kilometra) te Vrata-Kupjak (16,8 kilometara).
Radovi na izgradnji punog profila autoceste Rijeke-Zagreb na drugim dionicama već su u tijeku, pa je tako izgradnja dionice Bosiljevo II-Stara Sušica, duljine 11,3 kilometra, započela 2005. godine.
Dionica Kupjak-Vrbovsko, uključujući tunel Čardak predviđena je za puštanje u promet u ljeto 2006., a završetak radova 8,2 kilometra duge dionice između Vrbovskog i Bosiljeva predviđen je za 2007. godinu.