Autocesta je na tom dijelu podijeljena na pet dionica pri čemu je za gradnju svake dionice predviđeno sklapanje jednog ugovora, priopćio je ARZ. Ukupna vrijednost radova na svih pet dionica zajedno je 250,6 milijuna eura.
Kako se doznaje iz ARZ-a, radovi će biti financirani kreditom Europske investicijske banke, za koji je ugovor potpisan u ožujku i kojim se osigurava 210 milijuna eura, a ostatak kreditom Europske banke za obnovu i razvitak, s kojom će ugovor o kreditu uskoro biti sklopljen.
Na prvoj dionici, od Kikovice do Oštrovice, radove će izvoditi poslovna udruga na čelu s Viaduktom kao vodećim partnerom, u kojoj su još Hidroelektra-niskogradnja, Konstruktor-inženjering i Strabag. Dionica je duga 7,37 kilometara i nastavlja se na već izgrađenu dionicu Orehovica-Kikovica, a završava gdje počinje druga dionica, Oštrovica-Vrata. Ugovorna vrijednost radova je 32,4 milijuna eura.
Na drugoj dionici (Oštrovica-Vrata), radove vrijedne 68,9 milijuna eura, izvodit će poslovna udruga na čelu s Hidroelektrom-niskogradnjom, u kojoj su još Viadukt, Konstruktor-inženjering i Strabag. Dionica je duga 12,44 kilometara.
Iste četiri tvrtke bit će izvođači radova i na trećoj i četvrtoj dionici, s tim da će na trećoj, od Vrata do Delnica, na čelu poslovne udruge biti Viadukt, a na četvrtoj, od Delnica do Kupjaka, Konstruktor-inženjering. Duljina treće dionice je 8,93 kilometra, a četvrte 7,93 kilometra. Vrijednost radova na trećoj dionici je 45,8 milijuna eura, a na četvrtoj 44,8 milijuna eura.
Petu dionicu, od Kupjaka do Stare Sušice, duljine 7,59 kilometara, gradit će Konstruktor inženjering (vodeći partner), Viadukt i Strabag. Vrijednost radova na toj dionici je 58,7 milijuna eura.
Rok dovršetka radova i puštanje u promet svih dionica autoceste Zagreb-Rijeka u punom profilu je kraj 2008. godine.
Neke dionice, kako je predviđeno, pustit će se u promet 2007. godine, a riječ je o dionicama Kikovica-Oštrovica (7,4 kilometra) te Vrata-Kupjak (16,8 kilometara).
Radovi na izgradnji punog profila autoceste Rijeke-Zagreb na drugim dionicama već su u tijeku. Takozvana IIA faza izgradnje-dionica Bosiljevo II-Stara Sušica, duljine 11,3 kilometra, započela je 2005. godine.
Dionica Kupjak-Vrbovsko, uključujući tunel Čardak predviđena je za puštanje u promet u ljeto 2006., a završetak radova 8,2 kilometra duge dionice između Vrbovskog i Bosiljeva predviđen je za 2007. godinu.