Poddionica Županja-Spačva se asfaltira, na objektima na trasi pri kraju je postavljanje rasponske konstrukcije, a na izlazu u Spačvi postavlja se čelična nadstrešnica.
Asfaltiranje je pri kraju i na poddionici Spačva-Lipovac. Uređuje se i nasip, a na izlazu Lipovac oprema se elektroinstalacija, postavljaju se pregradni zidovi i nanosi žbuka, navodi HAC.
Radovi na 29,4 kilometara dugoj dionici Županja-Bajakovo počeli su u kolovozu 2004. godine s ugovorenim rokom završetka 30. lipnja 2006. godine. Dionica se gradi u punom profilu autoceste s dva odvojena kolnika.
Od čvora Lipovca do graničnog prijelaza Bajakova, u dužini 1,3 kilometra, kolnici će imati po tri traka kako bi se rasteretio jedan od najopterećenijih graničnih prijelaza.
Vrijednost ugovorenih radova, koje izvode Hidroelektra i Osijek-Koteks te Viadukt Konstruktor i Ceste Varaždin, je 91 milijun eura, a projekt je u cijelosti pokriven zajmovima Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i Europske investicijske banke (EIB).
Autocesta A3 Bregana-Zagreb-Lipovac duga je 305 kilometara i dio je transeuropskog koridora X koji zapadnu Europu povezuje s južnom i Bliskim istokom.
Kada krajem idućeg mjeseca završe radovi na dionici od Županje do Lipovca, autocesta A3 Bregana-Zagreb-Lipovac bit će prva u cijelosti izgrađena autocesta u Hrvatskoj.