FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Reklame za sredstva zaštite od sunca ne ciljaju prave skupine

NEW YORK, 16. svibnja 2006. (Hina) - Časopisi namijenjeni prvenstveno muškarcima, roditeljima i obiteljima, kao i ljubiteljima putovanja i rekreacije na otvorenom, rijetko sadržavaju reklame za sredstva za zaštitu od sunca, pokazala je nova studija.
NEW YORK, 16. svibnja 2006. (Hina) - Časopisi namijenjeni prvenstveno muškarcima, roditeljima i obiteljima, kao i ljubiteljima putovanja i rekreacije na otvorenom, rijetko sadržavaju reklame za sredstva za zaštitu od sunca, pokazala je nova studija.

Istraživači su primijetili da su sredovječni i stariji muškarci skupina koja najrjeđe koristi zaštitu od sunca premda su izloženi najvećem riziku obolijevanja i smrti od melanoma, najsmrtonosnijeg oblika raka kože.

Alan C. Geller s medicinskog fakulteta bostonskog sveučilišta pregledao je šest godina izdanja 24 popularna časopisa namijenjenih skupinama najvišeg rizika obolijevanja od raka kože, među kojima su i ljudi koji uživaju provoditi vrijeme na otvorenom u aktivnostima poput tenisa, trčanja, golfa i vožnje biciklom.

Od 783 reklama za sredstva za zaštitu od sunca 77 posto ih se pojavilo u časopisima za žene, izvijestili su Geller i njegov tim u listu American Journal of Health Promotion.

Dok su ženski časopisi prosječno sadržavali po četiri reklame za sredstva za zaštitu od sunca časopisi o roditeljstvu i obitelji imali su manje od jedne takve reklame po izdanju. Časopisi o rekreaciji na otvorenom takve su reklame pak sadržavali u svakom šestom izdanju.

Ako se takav trend oglašavanja nastavi "potrošači izloženi najvećem riziku imat će slab pristup reklami koja je često potrebna kako bi upozorila i podsjetila da koriste zaštitu od sunca", kažu Geller i njegove kolege.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙