Nakon niza godina obilježenih trendom učestalog pada tržišnog udjela, koji najveći hrvatski osiguravatelj Croatia osiguranje bilježi još od 90-ih godina, taj je trend zaustavljen u prvom ovogodišnjem kvartalu. Udio Croatia osiguranja na tržištu lani je iznosio 38 posto, a u prvom tromjesečju ove godine 41,3 posto, objavljeno je danas iz te osiguravateljske kuće.
Croatia osiguranje u prvom tromjesečju 2006. godine ostvarilo je 899,3 milijuna kuna bruto zaračunate premije, što je za 10,6 posto više u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.
Od toga je u neživotnim osiguranjima realizirana premija u iznosu 831,2 milijuna kuna, s porastom od 10,5 posto, dok je u životnim osiguranjima ostvareno 68,2 milijuna kuna, što je porast od 13,1 posto prema istom razdoblju prošle godine.
Bruto dobit društva u prvom tromjesečju iznosi 27,3 milijuna kuna, što je za 15,3 posto više u odnosu na isto razdoblje 2005. godine.
U prva tri mjeseca ove godine ukupno je likvidirano 48.019 šteta, što je za 14,6 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a sukladno tome povećana je i efikasnost u rješavanju šteta i to za 17,5 posto.
Povećanje udjela Croatia osiguranja na tržištu, kako se navodi u priopćenju, rezultat je mjera Uprave društva koje su poduzete u cilju poboljšanja poslovanja posebice u segmentu prodaje osiguranja od auto odgovornosti i auto kaska, osiguranja usjeva, prijevoza i kredita te životnih osiguranja.