Najveći udio u ukupnom iznosu zaračunate bruto premije, i to 41,26 posto ili 899,34 milijuna kuna, na kraju ožujka je imalo Croatia osiguranje.
Slijede Allianz, s ukupnom premijom od 226,89 milijuna kuna i tržišnim udjelom od 10,41 posto te Euroherc, koji je s premijom u iznosu od 224,89 milijuna kuna premije (i to samo u neživotnim osiguranjima) u prva tri mjeseca ove godine zauzeo 10,32 posto hrvatskog osiguravateljskom tržištu.
No, Euroherc je dio grupe Agram, koja obuhvaća i Agram životno, Jadransko te Sunce osiguranje, a čija je ukupna premija na kraju ožujka bila veća od 322,5 milijuna kuna.
Croatia osiguranje je u prva tri mjeseca držalo primat na tržištu neživotnih osiguranja, s zaračunatom bruto premijom u iznosu od 831,19 milijuna kuna ili 49,46 posto ukupne premije u tom segmentu tržišta.
Slijede Euroherc, čiji udio u ovom segmentu tržišta iznosi 13,38 posto ili 224,89 milijuna kuna te Allianz, sa 156,67 milijuna kuna ili 9,32 postotnim udjelom.
U životnom osiguranju pak prvo mjesto na kraju ožujka zauzima Allianz, s premijom od 70,21 milijun kuna i udjelom od 14,06 posto.
Croatia osiguranje je, s premijom u iznosu od 68,15 milijun kuna i 13,65 postotnim udjelom, zauzelo drugo mjesto, a na trećem je Grawe osiguranje, koje bilježi 59,76 milijuna kuna zaračunate bruto premije te udio na tržištu životnih osiguranja od 11,97 posto.
(Hina) xtp ydb