Ukupan prihod od bruto premije iz direktnih poslova osiguranja u 2005. je povećan u odnosu na godinu prije 198 milijuna kuna ili 36 posto, čime je Allianz povećao svoj udio na hrvatskom tržištu osiguranja sa 8,3 posto na 10,1 posto u 2005.
Rast prihoda i ostvarenje najveće dobiti od dolaska na tržište uzrokovani su, ističu u Allianzu, porastom premije životnih i neživotnih osiguranja.
Tako je u neživotnim osiguranjima ostvarena premija od 452 milijuna kuna što je 23 posto više nego u 2004. dok je u životnim osiguranjima ostvareno čak 300 milijuna kuna premije ili 60 posto više u odnosu na godinu prije. Postignućem u segmentu životnih osiguranja Allianz je, tvrde, bio najuspješniji među osiguravajućim društvima u Hrvatskoj.
Istovremeno, tehničke pričuve društva iznosile su 911,5 milijuna kuna i u odnosu na prethodnu godinu rasle su 268 milijuna kuna ili 42 posto. Najveće povećanje tehničkih pričuva od gotovo 152 milijuna kuna odnosi se na matematičku pričuvu životnih osiguranja.