Upozorava Vladu da se administrativnim smanjivajem, odnosno limitiranjem cijene benzina supstituira tržište za koje se Hrvatska opredijelila i postavlja pitanje što će Vlada napraviti kada barel prijeđe 80 ili 100 dolara. Hoće li zadržati cijenu od 8 kuna za litru benzina i time dovesti u pitanje planirani deficit za ovu godinu, što je i preuzeta obveza prema MMF-u, i tko će platiti olako obećanu brzinu Vlade, pitaju u DC-u.
Drže da je definiranjem maloprodajne cijene od 8,49 kuna i vraćanje cijene na 8 kuna probijena psihološka barijera i da buduća povećanja cijena naftnih derivata građane više neće iznenaditi, što je možda bio i cilj.
Ono što DC očekuje jest da takav nesustavni pristup premijera i Vlade građani ne zaborave. DC smatra da su porezi jedini preostali nacionalni instrument s kojim valja mudro upravljati kako bi Hrvatska dinamizirala razvoj i traži od Vlade preispitivanje porezne politike i prilagođavanje razvoju i jačanju gospodarstva.
DC tvrdi da to opasno podsjeća na HDZ-ovo obećanje o smanjivanju PDV-a s 22 na 20 posto koji je MMF otklonio, a Vlada odlučno prihvatila.
Nakon takvih vrludanja bez jasne koncepcije i strategije razvoja DC se pribojava da Vlada ima krizu gospodarskog identiteta, stoji u priopćenju koje je potpisala predsjednica DC-a Vesna Škare Ožbolt.