FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Operativni program razvoja drvne industrije uskoro pred Vladom

ZAGREB, 11. travnja 2006. (Hina) - Pred hrvatskom Vladom krajem ovogaili početkom idućeg mjeseca trebao bi se naći operativni programrazvoja drvne industrije, najavio je ministar poljoprivrede, šumarstvai vodnog gospodarstva Petar Čobanković na današnjem inicijalnomsastanku o izradi zakona o industrijskoj preradi drva i papira inacionalnoj strategiji dizajna.
ZAGREB, 11. travnja 2006. (Hina) - Pred hrvatskom Vladom krajem ovoga ili početkom idućeg mjeseca trebao bi se naći operativni program razvoja drvne industrije, najavio je ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva Petar Čobanković na današnjem inicijalnom sastanku o izradi zakona o industrijskoj preradi drva i papira i nacionalnoj strategiji dizajna.

Naglasio je također nužnost donošenja zakona o industrijskoj preradi drva i papira kojim se predlažu zakonodavni instrumenti te oblikuju institucionalne pretpostavke koje će poduzetnike u drvnoj industriji potaknuti na izvoz i visok stupanj finalizacije proizvoda od drva.

Taj zakon, kako je pojasnio ministar, treba biti u funkciji razvoja drvnog sektora te potaknuti kvalitetnu proizvodnju, posebice finalnih proizvoda za domaće i inozemno tržište.

Pomoćnik ministra Ivan Grbac kazao je kako budući zakon treba pridonijeti povećanju konkurentnosti drvnog sektora.

Na sastanku je istaknut dizajn kao glavni preduvjet povećanja konkurentnosti spomenute djelatnosti.

Direktorica Hrvatskog dizajnerskog centra (HDC) Tatjana Jallard kazala je kako je dizajn integralni dio procesa planiranja, razvoja, upravljanja, proizvodnje i komunikacije te kako proizvođačima o tome nedostaju znanja, a industrijskim dizajnerima manjka praktično iskustvo u proizvodnji.

Nedavno provedenim istraživanjem za Ministarstvo poljoprivrede, kako je kazala, utvrđeno je kako se čak 76,7 posto industrijskih dizajnera bavi grafičkim dizajnom, poslom za kojeg nisu primarno educirani.

Čak 50 posto tvrtki iz drvnog sektora ne poznaje procese dizajna, a njih 30 posto misli da se bez njega može.

Stoga u Hrvatskoj, kazala je Jallard, treba stvoriti uvjete za integraciju znanja o dizajnu u javni i privatni sektor, ali i izraditi nacionalnu strategiju dizajna.

Na skupu je istaknuto kako su ulaganje u razvoj i marketing, stvaranje prepoznatljivog dizajna i vlastitih brendova te usvajanje novih tehnologija samo neke od mjera koje valja poduzeti kako bi se povećala konkurentnost hrvatske drvno-prerađivačke industrije.

(Hina) xtp yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙