FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

WEF: težište globalizacije premješta se s troškova na pridobivanje klijenata

DAVOS, 25. siječnja 2006. (Hina/Reuters) - Svjetski gospodarski čelniciodlučniji su no ikad u svojoj namjeri da potiču globalizaciju, pričemu se njihova pozornost preusmjerava sa smanjenja troškova napridobivanje novih klijenata, pokazalo je istraživanje konzultantsketvrtke PricewaterHousecoopers (PwC), objavljeno u srijedu.
DAVOS, 25. siječnja 2006. (Hina/Reuters) - Svjetski gospodarski čelnici odlučniji su no ikad u svojoj namjeri da potiču globalizaciju, pri čemu se njihova pozornost preusmjerava sa smanjenja troškova na pridobivanje novih klijenata, pokazalo je istraživanje konzultantske tvrtke PricewaterHousecoopers (PwC), objavljeno u srijedu.

Pojava novih sila poput Kine i Indije središnja je teme ovotjednog godišnjeg sastanka Svjetskog gospodarskog foruma (WEF) u Davosu na kojem će se okupiti svjetska gospodarska i politička elita.

PwC je analizirao odgovore 1410 ispitanih izvršnih direktora i 63 posto njih izrazilo je uvjerenje da će globalizacija u sljedeće tri godine pozitivno utjecati na njihove kompanije.

Općenito, čak 71 posto njih očekuje da će u tom razdoblju poslovati u Kini, Indiji, Brazilu ili Rusiji, a 78 posto njih smatra Kinu najznačajnijom tržišnom prilikom.

Istraživanje baca svjetlo na promjenu korporativnih ciljeva i stavova u razdoblju sazrijevanja ključnih novih tržišta a time i nastanka sve većeg srednjeg sloja koji ima dovoljno novaca i sklonosti kupovini zapadnih roba i usluga.

"Smanjivanje troškova više nije jedini cilj globalizacije", konstatirao je izvršni direktor PwC-a Samuel DiPiazza. "Gospodarstva Brazila, Rusije, Indije i, naravno, Kine, nekada su smatrana prvenstveno izvorima jeftine proizvodnje. No, danas ona predstavljaju značajne prilike za rast i multinacionalnih i lokalnih kompanija, proizvodeći istodobno novu generaciju ozbiljnih globalnih konkurenata", dodao je DiPiazza.

Kada su u pitanju najpopularnije metode za ostvarivanje cilja globalne ekspanzije, direktori u prvi plan ističu sklapanje saveza s partnerima. Slijedi otvaranje novih ureda, razvoj jedinstvenih proizvoda, outsourcing te spajanje i akvizicije.

Najveća je prepreka globalizaciji po mišljenju ispitanika prekomjerna zakonska regulativa, koju je izdvojilo 64 posto njih. Na tijesnom drugom mjestu našle su se prepreke trgovini dok su se terorizam i prosvjedi antiglobalističkih pokreta našli na samom dnu liste prijetnji i za njih je glasalo 48 odnosno 21 posto ispitanika.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙