FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Google istisnuo Apple među najutjecajnijim brandovima u 2005.

LONDON, 23. siječnja 2006. (Hina/Reuters) - Internetska tražilicaGoogle zauzela je prvo mjesto u anketi o najutjecajnijim svjetskimbrandovima, poguravši Apple Computer, preklanjskog pobjednika, nadrugo mjesto globalne liste.
LONDON, 23. siječnja 2006. (Hina/Reuters) - Internetska tražilica Google zauzela je prvo mjesto u anketi o najutjecajnijim svjetskim brandovima, poguravši Apple Computer, preklanjskog pobjednika, na drugo mjesto globalne liste.

Godišnje istraživanje koje je proveo online magazin za branding, brandchannel.com nerijetko donosi kontroverzne rezultate, poput onih u 2004. kada je arapska TV postaja Al Jazeera izabrana kao peti najutjecajniji svjetski brand; ove godine spustila se na 25. mjesto.

Ove je godine 2.528 stručnjaka za branding i studenata koji su glasovali dalo više konvencionalne odgovore na upit "koji brand je najviše utjecao na vaše živote u 2005.?" I, što ne iznenađuje obzirom da je riječ o on-line anketi, njihovi odgovori su više usredotočeni na tehnološke kompanije.

Web phone usluga u vlasništvu eBaya - Skype, debitant na listi za 2005., zauzeo je visoko treće mjesto na globalnoj listi.

Na europskoj listi u najvećih pet ulaze finski proizvođač mobitela Nokia, na samom vrhu, slijede švedski proizvođač namještaja Ikea, spomenuti Skype, španjolski lanac trgovine odjećom Zara i BMW.

To ispitivanje ne uzima u obzir ekonomsku vrijednost branda, tajanstvenu znanost dodjeljivanja financijske vrijednosti brandovima što redovito u sam vrh liste najpopularnijih svjetskih brandova stavlja brand Coke kompanije Coca-Cola. Nadalje, anketa se previše ne zamara ni time da li je utjecaj branda pozitivan ili negativan, tako da pobjednici ne moraju nužno imati prevelike zasluge.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙