Godišnje istraživanje koje je proveo online magazin za branding, brandchannel.com nerijetko donosi kontroverzne rezultate, poput onih u 2004. kada je arapska TV postaja Al Jazeera izabrana kao peti najutjecajniji svjetski brand; ove godine spustila se na 25. mjesto.
Ove je godine 2.528 stručnjaka za branding i studenata koji su glasovali dalo više konvencionalne odgovore na upit "koji brand je najviše utjecao na vaše živote u 2005.?" I, što ne iznenađuje obzirom da je riječ o on-line anketi, njihovi odgovori su više usredotočeni na tehnološke kompanije.
Web phone usluga u vlasništvu eBaya - Skype, debitant na listi za 2005., zauzeo je visoko treće mjesto na globalnoj listi.
Na europskoj listi u najvećih pet ulaze finski proizvođač mobitela Nokia, na samom vrhu, slijede švedski proizvođač namještaja Ikea, spomenuti Skype, španjolski lanac trgovine odjećom Zara i BMW.
To ispitivanje ne uzima u obzir ekonomsku vrijednost branda, tajanstvenu znanost dodjeljivanja financijske vrijednosti brandovima što redovito u sam vrh liste najpopularnijih svjetskih brandova stavlja brand Coke kompanije Coca-Cola. Nadalje, anketa se previše ne zamara ni time da li je utjecaj branda pozitivan ili negativan, tako da pobjednici ne moraju nužno imati prevelike zasluge.