Metro sa sjedištem u Duesseldorfu, čije se poslovno carstvo prostire u 30 država svijeta uključujući Aziju i središnju Europu, objavio je da je lani ubilježio 55,7 milijardi eura prometa. Pritom je samo u posljednjem lanjskom tromjesečju prodaja uvećana 3,9 posto, na 16,7 milijardi eura.
I dok je prodaja na njemačkom tržištu lani smanjena 2,2 posto, prodaja u sklopu njegovih međunarodnih operacija porasla je 10,5 posto. Inozemne operacije sada čine 54 posto ukupnih prihoda te kompanije.
U nastojanju da potakne svoje operacije izvan Njemačke, Metro je nedavno pokrenuo ekspanziju svog lanca Cash&Carry, otvorivši dva nova centra u Hrvatskoj, Srbiji, Rusiji, Kini i Vijetnamu, te po jedan u Belgiji, Francuskoj, Grčkoj, Poljskoj, Rumunjskoj i Ukrajini.
Dva nova Real/Extra lanca za prehrambene proizvode otvorena su u Rusiji i Poljskoj. Također, Metro širi i svoju mrežu trgovina elektroničkom robom Media Markt i Saturn. Ukupno su u četvrtom tromjesečju 2005. otvorene 32 takve trgovine, i to u Njemačkoj, Španjolskoj, Italiji, Poljskoj, Portugalu i Ateni.
Metro, treći po veličini maloprodajni lanac u svijetu, raspolaže sa 2.100 trgovina.