FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Johnny Hallyday nakon 43 godine promijenio diskografsku kuću

PARIZ, 5. siječnja 2006. (Hina/AFP) - Francuska rock zvijezda JohnnyHallyday - i u 62. godini života najprodavaniji francuski glazbenik -potpisao je ugovor s diskografskom kućom Warner Music, nakon što je 43godine surađivao s Universal Music.
PARIZ, 5. siječnja 2006. (Hina/AFP) - Francuska rock zvijezda Johnny Hallyday - i u 62. godini života najprodavaniji francuski glazbenik - potpisao je ugovor s diskografskom kućom Warner Music, nakon što je 43 godine surađivao s Universal Music.

Warner Music, koji je jedna od četiri velike glazbene kuće, uz Universal, Sony-BMG i EMI, nije otkrio financijske uvjete ugovora.

Ta je tvrtka podsjetila kako je Johnny Hallyday prodao više od 100 milijuna albuma i da je najprodavaniji francuski umjetnik s 39 zlatne ploče, 18 platinastih ploča, dvije dijamantne ploče i šest nagrada "Victoire", koji predstavlja francuski ekvivalent Grammyju.

"Njegovi su posljednji albumi bili dijamantni (milijun prodanih primjeraka) i sljedeći će također biti dijamantni", kazao je direktor Warner Music France Thierry Chassagne.

Svaka turneja ove francuske zvijezde, koja je slabo poznata izvan Francuske i Belgije, predstavlja nacionalni događaj koji okuplja stotine tisuća obožavatelja na velikim stadionima.

Neke njegove pjesme postale su pravi standardi, poput "Que je t'aime", "Le penitencier", "Noir c'est noir", "Gabrielle" i "Laura".

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙