Ukupni su prihodi iznosili 157,43 milijuna kuna i veći su za 20,3 posto. Poslovni su prihodi povećani sa 128,65 milijuna kuna na 156,01 milijun kuna.
Rast bilježe prihodi od prodaje u zemlji, sa 114,19 milijuna kuna na 133,12 milijuna kuna, dok su prihodi od prodaje u inozemstvu povećani sa 13,24 milijuna kuna na 20,8 milijuna kuna.
U strukturi ukupnih prihoda od prodaje 42 posto ostvareno je od prodaje mineralne vode, 22 posto od prodaje izvorske vode, 25 posto od prodaje voćnih sokova, a ostatak od prodaje trgovačke robe.
Ukupni rashodi Jamnice u prvom su tromjesečju ove godine iznosili nešto više od 159 milijuna kuna i povećani su prema istom lanjskom razdoblju za 18,2 posto.
U pojašnjenju poslovnih rezultata navodi se kako su operativni troškovi niži od planiranih, ali i viši nego u istom razdoblju lani zbog većeg obujma poslovanja te snažnih investicijskih, marketinških i prodajnih aktivnosti. Posebice se spominje rebranding kampanju, odnosno lansiranje nove povratne staklene boce i nove rasklopive nosiljke za boce.