Jumbo je putnička agencija koja svojim prometom spada u rang poduzeća srednje veličine te koja zahvaljujući uspješnim odnosima s korisnicima, velikom znanju i iskustvu, ima značajne potencijale za daljnji rast, kao dio PBZ Carda, ističu iz te kartičarske kuće.
Dodaju kako je, uzmu li se u obzir potencijali Jumboa i Travel Services službe PBZ Carda te atraktivnost i mogućnosti rasta koje nudi hrvatsko tržište putničkih agencija, odluka PBZ Carda da kupi poslovanje Jumboa bila "logična".
Jumbo je osnovan 1991. godine s orijentacijom na daleka putovanja, europske sajmove i zrakoplovne karte, a tijekom godina ponuda je proširena na obrazovne programe u inozemstvu (pretežno jezično usavršavanje), europska putovanja, kongrese, incentive i charter putovanja, krstarenja, wellness programe i slično.
Danas glavni dio poslovanja čine daleka putovanja te charter putovanja u Europi i prodaja jezičnih programa u inozemstvu, u čemu Jumbo zadnjih četrnaest godina drži vodeći položaj na našem tržištu, stoji u priopćenju PBZ Carda.