FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U Hrvatskoj 98 robnih marki u statusu superbranda

ZAGREB, 22. svibnja 2007. (Hina) - U Hrvatskoj je 98 robnih marki dobilo status i znak Superbrands kojeg kao počast najjačim i prepoznatljivim robnim markama dodjeljuje Međunarodna organizacija Superbrands, a 41 takav proizvod opisan je u prvoj hrvatskoj Superbrands knjizi 2006/07 predstavljenoj danas u Zagrebu. Knjigu je izdala tvrtka Superbrands Adriatic, hrvatska podružnica Međunarodne organizacije Superbrands.
ZAGREB, 22. svibnja 2007. (Hina) - U Hrvatskoj je 98 robnih marki dobilo status i znak Superbrands kojeg kao počast najjačim i prepoznatljivim robnim markama dodjeljuje Međunarodna organizacija Superbrands, a 41 takav proizvod opisan je u prvoj hrvatskoj Superbrands knjizi 2006/07 predstavljenoj danas u Zagrebu. Knjigu je izdala tvrtka Superbrands Adriatic, hrvatska podružnica Međunarodne organizacije Superbrands.

Ta organizacija postoji od 1994., a trenutno djeluje u 60 zemalja svijeta i surađuje s proizvođačima 2.400 robnih marki.

Direktor tvrtke Superbrands Adriatic Borut Zemljić istaknuo je da znak i status Superbrands dobivaju proizvodi koji su visoko cijenjeni i odlikuje ih izvrsnost u svakom pogledu, od kvalitete preko dizajna do omiljenosti kod potrošača.

Govoreći o nastanku hrvatske knjige Superbrands te brendiranju pojedinih proizvoda, Zemljić naglašava da nije bilo lako doći do 'brandova-odlikaša' budući na hrvatskom tržištu aktivno djeluje oko 15 tisuća robnih marki.

Uz pomoć brojnih agencija za istraživanje tržišta i njihovih podataka multidisciplinarno vijeće izdvojilo je 700 finalista-robnih marki, od kojih su status i znak Superbrands dobili njih 98, a u knjizi predstavljeno 41.

Osim hrvatskih robnih marki poput Vegete, Aspirina, Čokolina, Gavrilovića, Dukata, otoka Hvara, ali i Janice Kostelić te drugih, u knjizi su u statusu Suprebrandsa u Hrvatskoj predstavljeni i brojni inozemni proizvodi poput American Expressa, Ballantine'sa, Domestosa, Knorra, Kindera i drugih.

Od svih hrvatskih robnih marki sa znakom Superbrands posebno je istaknuta Vegeta, koja je, čulo se, zapravo jedina hrvatska robna marka koja s pravom nosi status svjetskog superbranda, uspješno se prodajući na 40-ak inozemnih tržišta.

Okupljene na predstavljanju knjige pozdravio je i ministar gospodarstva, rada i poduzetništva Branko Vukelić naglasivši da je to izniman događaj za Hrvatsku jer pokazuje osnaživanje i konkurentnost njenog gospodarstvo. Što više kvalitetnih i konkurentnih hrvatskih robnih marki i brendova znači i više uspjeha na tržištu, naglasio je Vukelić.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙