"Ovih se dana na televiziji emitira reklama za pivo, čiji se plakati nalaze i na najfrekventnijim mjestima u gradu, sa sloganom: 'Žuja zakon br. 11: Muškarci primjećuju samo bitno.' Reklama nam sugerira da ono bitno što muškarci primjećuju nije ni njihova partnerica, ni činjenica da je (i za njega) dovukla prepune torbe namirnica, već boca piva. Takvim načinom prikazivanja odnosa među spolovima direktno se omalovažava i diskreditira žena i njezina uloga u zajedničkom kućanstvu, i istodobno vrijeđa muškarac koji se, u ovom slučaju, svodi na bezobzirna pivopiju ograničena polja interesa", stoji u priopćenju pravobraniteljice za ravnopravnost spolova.
Pravobraniteljica Lukač-Koritnik napominje kako posebno zabrinjava i činjenica da se na ineternetskim stranicama Zagrebačke pivovare takav način odnosa među spolovima, s uvredljivom, ponižavajućom i omalovažavajućom porukom, promovira i naziva "muškim zakonom".
Ona ističe da mediji imaju veliku moć u oblikovanju stajališta te stoga upozorava da je uvredljiv, diskriminacijski i stereotipan način na koji se žene i muškarci prikazuju u medijima, što uključuje i reklame, u suprotnosti sa Zakonom o ravnopravnosti spolova.
"Preporučujem da Zagrebačka pivovara d.d. i Hrvatska televizija povuku navedenu reklamu i tako pošalju jasnu poruku javnosti o neprihvatljivosti (muškog) 'Žuja zakona broj 11' koji promovira stereotipe i diskriminaciju po spolu", stoji u priopćenju pravobraniteljice za ravnopravnost spolova Gordane Lukač-Koritnik.