FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Male trgovine moraju pronaći svoj identitet žele li opstati na tržištu

ZAGREB, 14. svibnja 2007. (Hina) - Kako bi opstale na tržištu male trgovine moraju pronaći svoj identitet i prepoznatljivost, a njihova najveća prednost za opstanak je osobni odnos prema kupcima, istaknuo je profesor Visoke škole Agora Zvonimir Pavlek na današnjem savjetovanju namijenjenom vlasnicima i menagerima u trgovini.
ZAGREB, 14. svibnja 2007. (Hina) - Kako bi opstale na tržištu male trgovine moraju pronaći svoj identitet i prepoznatljivost, a njihova najveća prednost za opstanak je osobni odnos prema kupcima, istaknuo je profesor Visoke škole Agora Zvonimir Pavlek na današnjem savjetovanju namijenjenom vlasnicima i menagerima u trgovini.

Organizatori savjetovanja su Hrvatska udruga za poslovnu edukaciju i Centar za menagement i savjetovanje, a cilj je savjetovanja, kako je rečeno, informirati što veći broj vlasnika i menagera u trgovini o trendovima u toj djelatnosti.

Govoreći o trgovini u 21. stoljeću, Pavlek je kazao kako se trgovina danas koncentrira, tržište se otvara, jača konkurencija roba, marki kao i trgovačkih kuća međusobno, a ono što je posebice važno je to da je trgovina postala doživljaj.

Dolazak velikih trgovačkih lanaca doveo je do propadanja malih trgovina, kupci se sele izvan gradskih centara u shopping centre. Niske cijene, cjelodnevno radno vrijeme, velike prodajne površine, ugodan interijer, zabava, samo su neki od razloga koji privlače kupce u velike lance, kazao je Pavlek ističući kako kupovanje postaje doživljaj.

No, pojava trgovačkih lanaca dovela je i do propadanja lokalnih trgovina koje žele li opstati na tržištu moraju pronaći svoj identitet i prepoznatljivost, zaključio je Pavlek.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙