Organizatori savjetovanja su Hrvatska udruga za poslovnu edukaciju i Centar za menagement i savjetovanje, a cilj je savjetovanja, kako je rečeno, informirati što veći broj vlasnika i menagera u trgovini o trendovima u toj djelatnosti.
Govoreći o trgovini u 21. stoljeću, Pavlek je kazao kako se trgovina danas koncentrira, tržište se otvara, jača konkurencija roba, marki kao i trgovačkih kuća međusobno, a ono što je posebice važno je to da je trgovina postala doživljaj.
Dolazak velikih trgovačkih lanaca doveo je do propadanja malih trgovina, kupci se sele izvan gradskih centara u shopping centre. Niske cijene, cjelodnevno radno vrijeme, velike prodajne površine, ugodan interijer, zabava, samo su neki od razloga koji privlače kupce u velike lance, kazao je Pavlek ističući kako kupovanje postaje doživljaj.
No, pojava trgovačkih lanaca dovela je i do propadanja lokalnih trgovina koje žele li opstati na tržištu moraju pronaći svoj identitet i prepoznatljivost, zaključio je Pavlek.